Hulp bij keuze

Wow, ik ben 15 min weg en meteen al zoveel reacties :D Ik denk idd ook dat 600F wat relaxter zal zitten, ik heb al wel op beide motoren gezeten, maar nog niet gereden vanwege dat ik nog aan het lessen ben :P Het punt is ook dat ik de motor liever bij een dealer koop dan particulier aangezien ik 0,0 verstand heb van de techniek van motoren.

Nou als je de verhalen hier leest hoeft dat geen verschil te maken -O-
 
Aangezien jullie toch zo lekker actief zijn, nog een vraag: Naar mijn weten kan elke honda cbr600f met bouwjaar 1991 of nieuwer legaal worden teruggezet naar 25KW. Vraag die volgt: wat is het minimale bouwjaar waar ik naar moet gaan kijken, of zijn juist de gelopen km's belangrijker, of de onderhoudshistorie :P aangezien mijn budget niet zo hoog ligt zal ik waarschijnlijk een motor moeten kopen ouder dan 2000.
 
Aangezien jullie toch zo lekker actief zijn, nog een vraag: Naar mijn weten kan elke honda cbr600f met bouwjaar 1991 of nieuwer legaal worden teruggezet naar 25KW. Vraag die volgt: wat is het minimale bouwjaar waar ik naar moet gaan kijken, of zijn juist de gelopen km's belangrijker, of de onderhoudshistorie :P aangezien mijn budget niet zo hoog ligt zal ik waarschijnlijk een motor moeten kopen ouder dan 2000.

In de eerste post staat een lijst: 25kW: de veelgestelde vragen
en hier een databse: Database: Welke motor kan 25kw en hoe?
 
Laatst bewerkt:
Aangezien jullie toch zo lekker actief zijn, nog een vraag: Naar mijn weten kan elke honda cbr600f met bouwjaar 1991 of nieuwer legaal worden teruggezet naar 25KW. Vraag die volgt: wat is het minimale bouwjaar waar ik naar moet gaan kijken, of zijn juist de gelopen km's belangrijker, of de onderhoudshistorie :P aangezien mijn budget niet zo hoog ligt zal ik waarschijnlijk een motor moeten kopen ouder dan 2000.

Het moet wel een origineel Nederlandse geleverde motor zijn om hem 25kw op kenteken te maken. Anders wordt het een uitdraai. KM en onderhoudshistorie zijn belangrijker dan bouwjaar. Ik zou zelf vanaf 1995 kijken, zien er al weer wat minder gedateerd uit. 25kw maken bij een dealer op het kenteken kost plus minus 250 euro.
 
Je zit sowieso met een 25 KW plof die je later weer terug kan brengen naar het normale vermogen. Ben zelf geen liefhebber van Honda ivm de hoge onderhoudskosten. Niet dat er snel wat stuk zal gaan aan een Honda, maar je weet maar nooit.

En het is inderdaad waar dat je met een 'oude' GSX-R 750/1000 snel last krijgt van je onderarmen en polsen, en dat is voornamelijk bij lange ritten op de snelweg...

Maar een lol dat je kan hebben met deze machines :Y

[afbeelding]

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan