Hulp bij motor kiezen (R6, RR of GSX-R 750)

Moet ik gaan voor de:

  • Honda CBR 600 RR

    Stemmen: 8 17,0%
  • Yamaha YZF R6

    Stemmen: 7 14,9%
  • Suzuki GSX-R 750

    Stemmen: 32 68,1%

  • Totaal aantal stemmers
    47
maar een RR wordt volgens CBRChris vergeleken met de CBR600 F3 (98) die ik al had, terwijl ik eigenlijk een vooruit gang wil hebben..

Dat lijkt me echt sterk, zo'n RR is echt wel een flinke vooruitgang.

En anders is er maar 1 oplossing, proefrijden :]

En toch ga ik voor de 750 ;)
 
voor 10 kil euro's
mag je mijn splinternieuwe gixxer 1000 k4 overnemen,

875 km op de teller

bos carbon demper, K&N filter,

alles dus nog in 100% nieuwstaat!

1 nadeel,
je moet hem nog wel zelf inrijden.....
 
Ach, dat hele "langrijden" verhaal van me gisteren valt ook wel mee hoor...
Is het je enige vervoersmiddel? Dan heeft een oudere honda wel voordelen denk ik tov oudere andere motoren. Ik heb mijn honda echt behoorlijk afgeragd (laks met ketting smeren, buiten gestaan, wheelies geleerd) NOOIT heeft dat blokje iets mis gedaan. Dat ding van mij had 100pk aan het achterwiel, dat is best veel, een rr haalt er maar iets meer uit (108 ofzo) in de praktijk. Dus mijn inziens echt een te kleine stap vooruit voor je. De 750 die ik nu heb (helaas ben ik daar ook erg laks mee) staat sinds november in de berging zonder accu blabla of onderhoud, ik haal em eruit en hij start perfect. Voor 10k koop je denk ik altijd wel een fiets die niet snel stuk zal gaan.
Afschrijving is pas een feit als je gaat verkopen, dus maak je daar niet druk over, zou ik niet laten meespelen. Maak je druk over wat je lievelingskleur is (blauw/wit, zwart geel, donkerblauw) want als je eenmaal op die 750 hebt gereden, trust me, je wil het. Als je een 600rr en een 750 na elkaar zou proberen KRIJG je mijn fiets als je liever nog de 600 hebt. (ik ben trouwens eigenlijk een honda man, 600rr is een prachtige fiets... jammer dat er geen 750rr is).
 
Mensen, heel erg bedankt voor alle hulp en reaktie's!!

Financieel heb ik wat moeten inkorten, ik ga dus voor een 2e hands RR.

@smit, had ik gezien inderdaad ;)
@rsv2003, die fiets krijg je makkelijk verkocht voor dat geld! Succes!
@CBRChris, het is idd mijn enige vervoer, Honda beste keus dus ;)

@moderator, slotje!! aub :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan