Hulp bij motor ongeval.

Gebeurd in Nederland ook wel hoor in mijn ervaring (zowel auto als motor). :Y

Heb ook wel een paar keer gehad dat mensen stopten als ik op een wat rare plek geparkeerd stond met de motor. Maar misschien gebeurd dat alleen nog maar in het noorden. :9

Oosten ook, zelfs terwijl je rustig in het gras zit vanwege brandstof gebrek stopt bijna de helft van de voorbijgangers om ff te vragen of alles ok is (op een niet zo drukke weg dan)
 
Oosten ook, zelfs terwijl je rustig in het gras zit vanwege brandstof gebrek stopt bijna de helft van de voorbijgangers om ff te vragen of alles ok is (op een niet zo drukke weg dan)

Niet het Westen bashen 8-) . Hufters heb je overal. Ik kom uit het Westen en stop wel.....
 
Sterkte en beterschap.
Geloof mij, er zijn ergere botten om te breken dan een kuitbeen. Bij mij kon ik na 3 weken alweer lopen.....
Mijn scheenbeen (eerder gebroken) heeft er 3 jaar over gedaan om te genezen.

Geloof je.
Beide keren door een motor ongeval ?
 
Beterschap kerel.🤕 Komende weken rustig aan en motor weer opbouwen.
Zelf ook valpartij meegemaakt in Limburg,maar geen breuken.
De bocht om gegaan en daar lag ik op de weg, maar er was al eerder een ongeluk gebeurt en er lag olie en koelvloeistof op de weg.
Volk in koekblikken in file op andere weghelft bleven rustig zitten en staarden voor zich uit en zelfs 1 die gebaarde dat ik maar aan de kant moest gaan. Tsss...:r
 
Beterschap kerel.🤕 Komende weken rustig aan en motor weer opbouwen.
Zelf ook valpartij meegemaakt in Limburg,maar geen breuken.
De bocht om gegaan en daar lag ik op de weg, maar er was al eerder een ongeluk gebeurt en er lag olie en koelvloeistof op de weg.
Volk in koekblikken in file op andere weghelft bleven rustig zitten en staarden voor zich uit en zelfs 1 die gebaarde dat ik maar aan de kant moest gaan. Tsss...:r

Dank man....
 
Geloof je.
Beide keren door een motor ongeval ?
Jawel.
En niet alleen door een ongeval, maar zelfs door hetzelfde ongeval!

Het zit zo: ik ben in de flank aangereden door een auto (terwijl ik zelf stil stond). Mijn been zat tussen de auto en de motor, en ik kreeg vliegles (6 meter hoog, 16 meter verderop een verkeersbord uit de grond gekopt). Alleen een gecompliceerde scheenbeenbreuk, en overal blauw/spierpijn.
Gips er omheen, rolstoel, kukken, brace enzovoorts.
Al vrij snel zat het bot aan elkaar, maar het wilde niet uitharden.
Uiteindelijk na 3 jaar besloten tot een operatie om mijn kuitbeen te breken en iets in te korten. Hierdoor meer druk op het scheenbeen waardoor het nu wel wilde uitharden.
Hoop tijd verloren, maar bijna alles is weer helemaal goed (al staat mijn voet iets verder naar binnen).
 
Jawel.
En niet alleen door een ongeval, maar zelfs door hetzelfde ongeval!

Het zit zo: ik ben in de flank aangereden door een auto (terwijl ik zelf stil stond). Mijn been zat tussen de auto en de motor, en ik kreeg vliegles (6 meter hoog, 16 meter verderop een verkeersbord uit de grond gekopt). Alleen een gecompliceerde scheenbeenbreuk, en overal blauw/spierpijn.
Gips er omheen, rolstoel, kukken, brace enzovoorts.
Al vrij snel zat het bot aan elkaar, maar het wilde niet uitharden.
Uiteindelijk na 3 jaar besloten tot een operatie om mijn kuitbeen te breken en iets in te korten. Hierdoor meer druk op het scheenbeen waardoor het nu wel wilde uitharden.
Hoop tijd verloren, maar bijna alles is weer helemaal goed (al staat mijn voet iets verder naar binnen).

Tjonge wat een verhaal. Rijdt je nog motor?
 
Ik ben waarschijnlijk te dom om bang te worden..... :+
Mijn zaak zit in Purmerend (bij Amsterdam).

Dank man. Bang is een groot woord maar wel geschrokken. Je weet dat het kan gebeuren maar wanneer het dan gebeurt.
Als ik weer ga rijden koop ik de allerbeste gear (pak, helm en laarzen) dat er voor geld te koop is. Had al beschermende kleding maar zo'n kevlar broek is niet alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan