Hulp bij motorjas

Mijn reserve pak is van evolution.
Pak is inderdaad heel goedkoop, maar dat is ook wel t merken.
Ik vind het een beetje een 'slappe' jas in vergelijking met m'n alpinestars.
Verder begint m'n broek nu door te lekken in m'n kruis, en dat terwijl hij pas een kleine 2 jaar oud is.

Ik ga m'n evolution pak nu dus vervangen voor een 2e alpinestars pak.

Ik vind evolution een leuk pak als het niet zo veel mag kosten. Maar alle waar naar het geld.
 
Ik heb geen ervaring met het merk Held wel met Revit daar ben ik nu bij mijn 2e racepak en heb ik ook nog "winter" pak van die ook waterdicht is en dat werkt nog perfect na de 5 jaren dat het pak oud is. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van Revit.
 
Ik ben vorig jaar begonnen met HG kledij die ik tijdens hun solden voor een prikje kon kopen.
2 jassen en 3 broeken voor de prijs van 1 pak:

Summit 2 broek (2x)
Torino broek
Tourist 2 jas
Summit 2 jas

Heel erg tevreden bij dagelijks gebruik maar heb me in het najaar laten verleiden nog een pak over te nemen van een kennis.

De Revit Dominator zou ik aan de nieuwprijs nooit kopen, maar ik betaalde voor het volledige pak minder dan wat de broek nieuw kost (slechts 5 keer gedragen)
Dit is veruit het fijnste pak dat ik ooit heb gedragen en krijg ook spontaan positieve reacties en vragen op treffens en clubmeetings.
Ik heb geen problemen met mijn pak maar lees op meerdere fora klachten over diverse reeksen (defender, sand, ...) maar Revit verkoopt ook gigantisch veel dus dan lijkt het vaak dat er meer klachten zijn.

Ik zie nog steeds niet de meerwaarde van een pak dat dubbel zo duur is als de volledige set die ik bij HG kocht. Op vlak van comfort en afwerking althans...op vlak van veiligheid zijn er wel materialen gebruikt zoals super fabric en duurdere protectors.

Ik raad u dus ook aan om een kijkje te nemen bij HG, bevalt het niet dan kan je gratis terugsturen.

Ps. heb ook een paar handschoenen van Held (air & dry) en die zijn echt top (maar ook aan de prijs)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf mijn motor, en dus ook mijn pak, voor woon werk, zomer en winter (zolang er iig geen ijs of sneeuw op de weg ligt) en heb nu een jas van Difi en een Rev'it broek...
Jasje is typisch Italiaans gesneden, grote maat nodig en evengoed niet overal lekker passen, Hollanders zijn kennelijk toch net ff anders gebouwd als Italianen. Ook is hij bij huidige temperaturen wat frisjes voor de langere afstanden -O- en was mijn eerste na 10 maanden zo lek als een mandje... Overigens keurig zonder gezeur door Motoport en de importeur :t maar voor mij geen Difi meer dus. Ook de Rev'it broek krijgt geen opvolger. Gekocht in de uitverkoop, prima broek meneer, gaat jaren mee! yep, vast wel, zit prima, geen last van de bescherming en zo, degelijk, maar NIET waterdicht B|

Sta je open voor suggesties? Ook als er geen duur, gerenomeerd merk op staat? Steek dan eens je licht op bij Restyle. Heb er een paar laarzen van, om mee te beginnen. En ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de kwaliteit, service in de winkel en indien nodig daarna uit de kunst en ook nog eens leuke prijsjes! De kleding die ik daar in mijn handen heb gehad en heb gepast voelden heel degelijk en doordacht aan, en diverse klanten hebben al geprobeerd hoe stevig het spul is voor het geval dat... Ik weet iig waar mijn volgende kleding vandaan gaat komen!

Het is maar een idee.... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan