Hulp bij motorjas

Mijn reserve pak is van evolution.
Pak is inderdaad heel goedkoop, maar dat is ook wel t merken.
Ik vind het een beetje een 'slappe' jas in vergelijking met m'n alpinestars.
Verder begint m'n broek nu door te lekken in m'n kruis, en dat terwijl hij pas een kleine 2 jaar oud is.

Ik ga m'n evolution pak nu dus vervangen voor een 2e alpinestars pak.

Ik vind evolution een leuk pak als het niet zo veel mag kosten. Maar alle waar naar het geld.
 
Ik heb geen ervaring met het merk Held wel met Revit daar ben ik nu bij mijn 2e racepak en heb ik ook nog "winter" pak van die ook waterdicht is en dat werkt nog perfect na de 5 jaren dat het pak oud is. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van Revit.
 
Ik ben vorig jaar begonnen met HG kledij die ik tijdens hun solden voor een prikje kon kopen.
2 jassen en 3 broeken voor de prijs van 1 pak:

Summit 2 broek (2x)
Torino broek
Tourist 2 jas
Summit 2 jas

Heel erg tevreden bij dagelijks gebruik maar heb me in het najaar laten verleiden nog een pak over te nemen van een kennis.

De Revit Dominator zou ik aan de nieuwprijs nooit kopen, maar ik betaalde voor het volledige pak minder dan wat de broek nieuw kost (slechts 5 keer gedragen)
Dit is veruit het fijnste pak dat ik ooit heb gedragen en krijg ook spontaan positieve reacties en vragen op treffens en clubmeetings.
Ik heb geen problemen met mijn pak maar lees op meerdere fora klachten over diverse reeksen (defender, sand, ...) maar Revit verkoopt ook gigantisch veel dus dan lijkt het vaak dat er meer klachten zijn.

Ik zie nog steeds niet de meerwaarde van een pak dat dubbel zo duur is als de volledige set die ik bij HG kocht. Op vlak van comfort en afwerking althans...op vlak van veiligheid zijn er wel materialen gebruikt zoals super fabric en duurdere protectors.

Ik raad u dus ook aan om een kijkje te nemen bij HG, bevalt het niet dan kan je gratis terugsturen.