Hulp bij sleutelen gevraagd zon. 31/7, Utrecht

aroelfzema

Rookie
29 jul 2011
2
0
utrecht
Wie o wie kan mij aanstaande zondag 31 juli assisteren bij het verwisselen van mijn remblokken (en natuurlijk schoonmaken vd remzuigertjes) en wat andere onderhoudswerkzaamheden aan mijn honda africa twin uit 1994 (zoals carburateur synchroniseren en het smeren van wat kabeltjes e.d.). Ik heb helaas er niet veel verstand van en wil graag het een en ander leren. Mocht iemand mij willen assisteren die ook een beetje in de buurt van utrecht woont :) zou ik dat zeer op prijs stellen. Een kleine vergoeding kan natuurlijk altijd geregeld worden. En wellicht in de toekomst samen offroad ritjes rijden. In iedergeval alvast bedankt voor jullie reacties. (aroelfzema@gmail.com)



Groet, Jouke Roelfzema
 
De remblokjes erin zetten is niet het probleem,maar wel de zuigertjes.en bovendien heb ik niet het gereedschap om de caburateurs te synchroniseren.Ik hoop gewoon dat er iemand reageerd die het al eens heeft gedaan en die het leuk vindt om zijn hobby te delen en het leuk vindt om uitleg te geven.zelf prutsen is leuk maar met een voertuig dat hoge snelheden behaald moet je niet maar wat gaan klooien,zeker niet met de remmen.
Vooralsnog niemand gevonden.Wie maakt mij los? ;)
 
De remblokjes erin zetten is niet het probleem,maar wel de zuigertjes.en bovendien heb ik niet het gereedschap om de caburateurs te synchroniseren.Ik hoop gewoon dat er iemand reageerd die het al eens heeft gedaan en die het leuk vindt om zijn hobby te delen en het leuk vindt om uitleg te geven.zelf prutsen is leuk maar met een voertuig dat hoge snelheden behaald moet je niet maar wat gaan klooien,zeker niet met de remmen.
Vooralsnog niemand gevonden.Wie maakt mij los? ;)

als aktief bestuurslid van de transalpclub nederland kan ik je aanbieden om je het een en ander te leren maar kan niet naar je toekomen maar je wel hulp bieden in onze werkplaats,(en vooruit ,eventueel ook op zondag)

mail me dan op motorbandenservice(apestaartje)gmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan