Hulp gevraagd aansluiten quickshifter

DennyzfR6

MF veteraan
3 mei 2004
2.849
22
Puttershoek
Ik ben in het bezit van een R6 uit 2003
Hier zit een PC USBIII op en een quickshifter van Dynojet. Deze heeft het prima gedaan, echter bleek een aantal weken geleden mijn PC stuk je zijn (heeeel lang verhaal, inspuiting op 1 cil werd verstoord en motor liep erg vreemd, was lang zoeken!) maar goed.
Nu dus een nieuwe PC USBIII erin, maar lukt me niet de quickshifter weer werkend te krijgen. Dus wie is er handig met computers en usb connecties/poorten etc en zou mij kunnen en willen helpen?

- korte beschrijving:
Op moment dat ik het programmatje gebruik wat de quickshifter aan hoort te zetten, geeft deze aan geen connectie met de PC te hebben, open ik dan het programma van de PC dan zegt het programmatje van de quickshifter dat de verbinding in gebruik is door een ander programma (die van de PC) Dus het wordt wel herkend. Sluit ik het programma van PC dan weer af, dan is er een communication error, en geeft die weer aan geen PC aangesloten. Ik heb verschillende opstart en afsluit volgordes geprobeerd, geen succes -

Ik ben bij de dealer langs geweest, voor een simpele prijsopgave van even aansluiten quickshifter, maar deze konden ze niet geven. Kon 10 minuutjes werk zijn, of uren :S Sja... B|

Iemand misschien?
 
Ik heb bovenstaande gemaild, met het verhaal erbij, en ik kreeg helaas dit terug:

Hallo Dennis,
Nee hebben we ook al eens gehad en dat ging er niet uit,
Probeer eens een mail aan Dynojet .com.
Groeten Ria

Dus mocht er iemand zijn die dit probleem herkent, of andere tips, ze zijn zeker welkom. T ziet er niet best uit, als zels zij het niet opgelost kregen. '(

Nu maar weer een mail richting Dynojet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan