hulp gevraagd: hoe boete aanvechten?

hieruit is dus wel een leering te trekken....................

In feite moet je dus voortaan met een zak XTC pillen naar de wite sensatie, om daar een briefje van de politie te krijgen, dat je daar echt aanwezig was, dan en alleen dan kun jej je onschuld bewijzen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

:+ ;)
 
Boete betalen betekent bekenen!
Zoek een goeie jurist en vecht dit aan!

Succes





[Edit Baksteen: niet ter zake doende en nergens op slaande bijlage .gif weggehaald.]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mag ik ff reageren, bij ons (Belgie) is het normaal dat in de zomerperiode de kinderen van agenten een bijbaantje (zomerjob) kunnen krijgen bij de politie om daar de geflitste foto's op te schrijven, dus een manneke van 15 kan best dan wel eens de fout maken om van 15 51 te maken, ik weet niet hoe dat in nederland is, maar hier zetten ze gewoon kinderen aan het werk bij het sorteren van foto's,



[me] ik stond met mijn oren te klapperen toen ik het hoorde :X [/me]

Belgie IS gewoon JAMBERS! ;) :+
 
Zo, nog mensen geinteresseerd in de afloop? ;)

Het duurt allemaal wat lang bij Justitie, maar na een bezwaarschrift de boel voor laten komen... 31 mei 2007 was het zover...

Lang verhaal, hier komt het op neer:
- OM is er van overtuigd dat de betreffende motorfiets daar toen heeft gereden en het verweer van de betrokkene acht zij onvoldoende onderbouwd... Tsja, meer dan de waarheid kun je niet vertellen toch?! Hoe aannemelijk ook, zij vinden toch van niet....
- Echter, in mijn verweer had ik gevraagd om een (aanvullend) proces verbaal (of kleur motor en dergelijke genoteerd waren). Echter de verbalisant in kwestie heeft hiet niet aan voldaan, niet naar mij toe en niet naar de officier van justitie toe.

Dus beroep was gegrond. Geld keurig terug gehad! :) *O*

Kort door de bocht: ze geloven mijn verhaal niet, maar omdat de verbalisant in kwestie verzuimd heeft verdere actie te ondernemen (en ik dat wel gedaan heb) krijg ik mijn geld terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan