Hulp gevraagd met huren van motor

Mroegiest

MF'er
9 sep 2018
61
29
Terneuzen
Beste iedereen,

Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar een plek waar ik een Kawasaki Vulcan S kan huren in de buurt van Zeeland, maar dit blijkt niet te bestaan.

Voor elke locatie moet ik zeker 3 of 4 uur met OV reizen om er te komen, en dan nog 2 uur terug met de motor.

Ik zoek iemand die mij hulp kan bieden in het vinden van deze huurbare motor in Zeeland of bij uitzondering Rotterdam of halverwege Noord-Brabant.

Ik zou er erg graag een keer op rijden!
 
Die kende ik al helaas. Daarom zei ik ook bij uitzondering. Zelfs naar Rotterdam is voor mij bijna 4 uur met OV meestal.
 
Ik heb de fout gemaakt om Google Maps te gebruiken ipv 9292. Met 9292 is het 2 uur en 51 naar Rotterdam. Dat zou nog te doen zijn. Ik moet dus even alles opnieuw gaan bekijken.
 
Of begin met een proefrit op een te koop staande bij jou in de buurt?
 
Als ik het goed kan inschatten woon je ergens achter in Zeeland....??
In dat geval kan je dan niet beter een zoektocht starten in België voor het huren van een Vulcan?
 
Is toch ook zo'n app (naam kwijt) dat je bij particulier kan huren? Die staan ook vaak op MP aangeboden, zul je waarschijnlijk wel moeten wachten tot het seizoen weer begint (begin april)
 
Die België optie heb ik inderdaad nooit aan gedacht. Maargoed dan moet ik met zo'n spuuglelijke kentekenplaat rijden hahaha.

Dichtbij is niks particulier te koop of te huur helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan