hulp gevraagd van motorkenners

CBRnightrider

Rookie
29 sep 2004
2
0
leiden
beste motorrijders, :]

wij zijn studenten en we zouden graag willen weten wat nu precies de doelgroepen
zijn van choppers, sport, naked bikes en touringmotoren??? en wat zouden nou de populairste motoren zijn??? wat zijn de 4 grootste motormerken??? :}
 
beste motorrijders, :]

wij zijn studenten en we zouden graag willen weten wat nu precies de doelgroepen
zijn van choppers, sport, naked bikes en touringmotoren??? en wat zouden nou de populairste motoren zijn??? wat zijn de 4 grootste motormerken??? :}

doelgroepen:

Chopperts: jongere ouderen
Naked: oudere jongeren
Touring: oudere ouderen
sports: wannabees
Fireblades: Echte mannen

:+
 
bedankt voor de reactie hier hebben we wat aan. we hebben al veel proberen op te zoeken via google, maar er is weinig over te vinden.
 
grootste motormerken.

1 Kawasaki
2 Honda
3 Yamaha
4 Suzuki

Populairste motoren zijn denk ik alle racers, maar vooral de R1 & R6, Suzuki GSXR 600, en de Ninja 600.


Tourmotoren, mensen die veel kilomters rijden en dat comfrotabel willen doen

Racers, jongeren :? met genoeg geld om de boete's te batalen, en posers natuurlijk

Naked bike, studenten *D , of die niet zo veel kilometers maken, of echt gaan voor de looks

en choppers, tsja dat begrijp ik ook niet hoor

Uiteraard erg persoonlijk allemaal, dus niemand hoeft het met me eens te zijn.
 
beste motorrijders, :]

wij zijn studenten en we zouden graag willen weten wat nu precies de doelgroepen
zijn van choppers, sport, naked bikes en touringmotoren??? en wat zouden nou de populairste motoren zijn??? wat zijn de 4 grootste motormerken??? :}

zijn jullie zelf wel motorrijders?? en waarvoor wil je dat weten???

en je weet dat vrouwelijke studenten altijd een foto van zichzelf moeten plaatsen!!!!


Choppers: ouwe lullen
Naked: leer nichten
Touring: saaie lullen
Sports: posers


;)
 
Dat gaat een lekkere uitkomst worden.

Een student die op internet niks kan vinden over motoren, en nu op een forum waar 80% sportief rijd vragen gaat stellen over wat populair is.
 
Je bent toch student??? Dan maakt jou het toch geen bal uit wie waar op rijdt. Ik dacht dat ons werd geleerd: Onafhankelijk en objectief denken, niet generaliseren en een eigen beeld vormen.
Nou op naar de dealer en maak op alle motoren een proefrit :P

CBR? Compleet Bezopen Rijtuig? ;) ;)
 
zijn jullie zelf wel motorrijders?? en waarvoor wil je dat weten???

en je weet dat vrouwelijke studenten altijd een foto van zichzelf moeten plaatsen!!!!


Choppers: ouwe lullen
Naked: leer nichten
Touring: saaie lullen
Sports: posers


;)
Ben bang dat dit een mannelijke student is :X :X

wat voor type motor rij JIJ eigenlijk ??
 
DE grote merker zijn toch zeker
1 Triumph
2 Benelli/MvAgusta
3 Ducati
4 Moto Guzzi

de merker die het meest verkopen: Kawasaki,Honda, Yamaha, Suzuki
 
De meest verkochte motormerken zijn:
-Honda
-Yamaha
-Suzuki
-Kawasaki
En het lijkt mij dat je rijdt wat je zelf leuk vindt, alle doelgroepen zie je op verschillende motoren, maar over het algemeen is het denk ik zo :+
Choppers, de iets oudere persoon die van relax touren houdt
Tour, zijn vaak mensen voor woon/werk verkeer en die ook relax willen rijden
Sport, personen die van sportief rijden houden
Naked, personen die van relax maar toch ook wel sportief houden
 
bart-google.png


anyway,

choppers zijn voor de mensen voor wie het allemaal niet zo "hoeft". onder het mom van "met 120km/h komen we er ook". je ziet deze fietsen voornamelijk bij mensen die of pas hun rijbewijs hebben (en het pk-km/h vlammetje nog niet brand) of mensen die gewoon van A naar B willen, geen gezeik met tandwielen en kettingen en graag hebben dat de motor met zo weinig mogelijk toeters en bellen het gewoon elke morgen doet. veelal mensen die zelden op de snelweg komen, behalve dan voor naar/van toerritten.

nakeds zijn voor mensen voor wie geen chopper willen rijden maar voor de rest vrijwel overeenkomen, iets meer snelweg mogelijkheden, minder anti-onderhoud.

touringfietsen zijn voor mensen die van alles wat willen. geen flater slaan bij het verkeerslicht, mee kunnen komen op de snelweg, voornamelijk voor de mensen die meer kilometers maken dan alleen 2000km in de lente/zomer en dat ook nog willen doen zonder rugpijn enz.

supersports zijn voor mensen die ergens een gebrek hebben (lelijk, dom, etc) en dit gebrek met een snelle fiets goed willen maken. dat ze nog geen 50% eruit halen wat in de fiets zit maakt niemand wat uit en dat ze wanneer ze op 51% van het kunnen van de fiets al op hun bek gaan ook niet.

grootste merken zijn denk ik honda (CB(R)600, Varadero, VFR), BMW (R1150), yamaha (FJR1300, R6, Fazer), kawasaki (Z1000)
 
http://members.lycos.co.uk/sictc/bart-google.png ((Afbeelding))
anyway,
nakeds zijn voor mensen voor wie geen chopper willen rijden maar voor de rest vrijwel overeenkomen, iets meer snelweg mogelijkheden, minder anti-onderhoud.
Nakeds zijn voor mensen die kunnen rijden })
Ennuh de rest klopt ook niet :P beetje frusty?
 
Terug
Bovenaan Onderaan