Hulp gevraagd

bladerunnereric

Die hard MF'er
6 aug 2002
381
0
Tilburg
Vanmorgen opende ik me facebook en kreeg dit berichtje.
Ik dacht gelijk aan het motorforum want daar zou dit onderwerp beter op zijn plaats zijn lijkt me.
Laten we hopen dat deze wens in vervulling kan gaan.
dus bij deze.
M.V.G Eric Smetsers

Wie, o wie kan ons helpen... Voor een jonge man met nog maar kort te leven ben ik op zoek naar een motor met zijspan. Een ritje met de motor staat nog op zijn Bucket list. Hij wil nog zo graag één keertje een rit maken. Wie heeft er zo'n motor of weet iemand die er één heeft, en die een laatste wens in vervulling kan laten gaan...
Graag reacties en/of delen alsjeblieft... We hebben namelijk niet zo heel veel tijd meer.
 
Misschien kan er zelfs wel een MF stoet georganiseerd worden voor deze mooie laatste wens. Is er contact met de ouders c.q. familie van deze man?
 
Bedankt alvast voor de snelle reactie,s
Ik ken alle gegevens nog niet van de beste man.
En ben nu er mee bezig.
En ik post deze hier zo gauw ik die heb.
Nogmaals bedankt.
 
Laat hem even naar het zijspan deel zetten. Daar zal je vast wel reactie krijgen.
Er komen daar wel vaker van dat soort berichten voorbij. :Y
 
Oke mooi wist niet dat er ook een apart topic was voor zijspans.
Dat krijg je als je niet even verder leest he.
bedankt.
 
Bij deze als er een moderator aanwezig is zou deze dan dit topic kunnen verplaatsen naar de zijspans.
Alvast heel veel dank. !!
 
Jullie zijn er misschien geen fan van en ik ben er geen lid van alleen ik kreeg viavia een berichtje dat er 1 Juni in Nijkerk een rit is voor een terminaal zieke jongen.. alleen dit word wel georganisserd door Brag&Boost een Wheelietime..

Dit is misschien wel te combineren als er iemand met een zijspan mee zou rijden.. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan