Hulp gevraagd

Dat je wat eisen stelt aan het uiterlijk kan ik inkomen, maar dingen als een undertail uitlaat gaan mij, vooral voor een eerste motor, wat ver.

Ook de KM stand zegt niet alles. Een motor van 10 jaar oud met slecht 10.000KM betekend dat er slecht 1000KM per jaar mee gereden is. Doe mij dan toch maar liever een motor van 10 jaar oud met 40.000KM op de teller.
Die is waarschijnlijk beter bijgehouden qua beurten en overig onderhoud.

Te koop: Yamaha Thundercat.
Het beestje is 14 jaar oud, bijna 65.000KM op de teller, meer serieus nog nooit een probleem mee gehad. Ook 3 maanden stilstaan zonder de accu aan de druppelaar te hangen maakt haar niets uit.
Ik heb er lekker op leren rijden en ze heeft mij veel plezier opgeleverd, maar nu is het tijd voor een opvolger.
 
Ik kocht vorig jaar mijn eerste motor.. Een honda fireblade 900rr van 1992. toen 48.000 gelopen,en nu inmiddels 63.000. Sjouwt wie ein sonne.. dus die km stand onzin gaat nergens over. t valt en staat bij onderhoud.. Er zijn mensen die met 15k een nieuww motor aan stront weten te rijden(technisch)
 
Laatst bewerkt:
En probeer op het net uit te vinden hoe vaak een motor al van eigenaar veranderd is.
Als de motor al drie keer verkocht is heeft men ook al drie keer de kilometerstand teruggedraaid naar onder de 30.000 km .



:+
 
:^
check kenteken bij RDW. Ik liep weg op het moment dat een fiets meer dan 3 eigenaren had gehad. Overigens niet vanwege risico klokje terug draaien maar puur vanwege feit vaak achterstallig onderhoud bij eerdere verkoop.
blijft altijd een gok natuurlijk.
 
nu heb ik een hele mooie cbr 600rr gezien uit 2003, maar wel met 45.000 km op de teller, de persoon vraagt er 3.500,- euro voor. (valt natuurlijk nog wel wat af te dingen), iemand suggesties waar precies op te letten of wat de kwaaltjes van dit model honda cbr zijn? en qua prijs, acceptabel of veel te duur?
 
:^

Maar blijf wel onder de 35k want anders wordt t linke soep.
Zat ik net goed met 34.800km dus. :]
Nu ik er 200km mee gereden heb is hij dus alleen onverkoopbaar? Dat is mooi k.t

(valt natuurlijk nog wel wat af te dingen), iemand suggesties waar precies op te letten of wat de kwaaltjes van dit model honda cbr zijn?
Neem iemand mee die er verstand van heeft en ga proefrijden.
Kijk ook even op marktplaats of Motorshopper: kopen en verkopen van motoren, motorkleding, accessoires en meer! naar vergelijkbare modellen en wat die dan kosten.
Kijk ook of onderhoudshistorie (facturen enzo) bekend is.
 
Laatst bewerkt:
~
Neem iemand mee die er verstand van heeft en ga proefrijden.

En een "iemand" die in staat is je te weerhouden van emotionele beslissingen.
(je het kwijl een beetje van je mond veegt) ;)
Iemand die zegt: "daar gaan we gewoon nog een nachtje over slapen".
 
zeg ome Harrie zeg eens ... wat is je budget ?

en wil je een toermotor of wil je een snelle hippe bling bling racert of weet je het simpelweg nog niet ?

ik heb zelf leren rijden op een oud gebakje uit 1986. vele km plezier van gehad en je hoeft niet bang te zijn dat ze die jatten en zeer goedkoop te onderhouden en te verzekeren. zeker als je nog geen no claim hebt is dat het overwegen waard.

als het een toermotor mag zijn en je wil lange stukken rijden kan ik je heel erg een motor met koffers aanraden

heb zelf een CBF 1000 abs en dat rijd super relaxed op lange stukken.
is bovendien als je zoekt ook nog heel betaalbaar :
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m960543760-honda-cbf-1000-abs-cbf1000a-bj-2008.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
 
Dat je wat eisen stelt aan het uiterlijk kan ik inkomen, maar dingen als een undertail uitlaat gaan mij, vooral voor een eerste motor, wat ver.

Ook de KM stand zegt niet alles. Een motor van 10 jaar oud met slecht 10.000KM betekend dat er slecht 1000KM per jaar mee gereden is. Doe mij dan toch maar liever een motor van 10 jaar oud met 40.000KM op de teller.
Die is waarschijnlijk beter bijgehouden qua beurten en overig onderhoud.

Te koop: Yamaha Thundercat.
Het beestje is 14 jaar oud, bijna 65.000KM op de teller, meer serieus nog nooit een probleem mee gehad. Ook 3 maanden stilstaan zonder de accu aan de druppelaar te hangen maakt haar niets uit.
Ik heb er lekker op leren rijden en ze heeft mij veel plezier opgeleverd, maar nu is het tijd voor een opvolger.

Ben al het tellertje rond gegaan met mijn thundercat. Zit nu op 104000 km and still running :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan