Hulp gevraagd

tyg1989

Rookie
25 feb 2016
9
0
Zwolle
Hallo!

Ik ben nieuw op het forum :) Mijn naam is Thijs, 26 jaar oud en kom uit Zwolle. Op het moment ben ik m'n motorrijbewijs (A) aan het halen. In de avonduurtjes naarstig op zoek naar een tweedehands budget motor waar ik deze zomer mee kan gaan rijden. Mijn oog is gevallen op een Yamaha z750 uit 1983 met ongeveer 50k op de teller. De verkoper woont in Someren, Noord Brabant, en heeft mijn bod geaccepteerd. Aanstaande zaterdag ga ik de motor bekijken en eventueel overnemen. Omdat ik weinig verstand heb van motoren, en nog nooit een motor gekocht heb, vroeg ik mij af of er iemand in de buurt van Someren (tussen Eindhoven en Roermond) mij zou willen assisteren met de koop. Het liefst natuurlijk iemand die verstand heeft van de techniek en kan beoordelen of het een goede koop is. Waar in het forum zou ik deze vraag het beste kunnen stellen?

Hoor het graag!

Groet,

Thijs
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje laat maar als je in de buurt hulp nodig hebt kun je dat, denk ik, beter in een regionaal topic vragen. Dan wel een topic zoeken die een beetje in de buurt ligt natuurlijk.

Zie: Regionaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan