Hulp gevraagd

da´s inderdaad een handig ding zeg! zeker als er ook nog 6 `normale` fietsen naast moeten staan.

Iedereen super bedankt voor de tips! ik ga het allemaal in overweging nemen. en zaterdag weer een rondje langs wat zaken. Gelukkig gaan er 2 mensen met me mee die er wat meer verstand van hebben dan ik, maar uiteraard moet hij mij bevallen.

Leuk! Ben benieuwd waar je op uit komt!
 
Ja ben ook wel benieuwd wat het gaat worden.
Mijn vrouw is ook niet zo groot (1.56) met als extra : korte benen en armen.
Vroeger reed ze een moto guzzi lario. nu heeft ze een suzuki gs450e van 1980.
Hier voor heb ik een ander zadel gemaakt wat veel lager is dan het orgineel en kan ze bijna met platte voeten bij de grond.
ook heeft ze van die daytona lady pilot gtx gekocht, die zijn niet goed koop maar ja als je niet zo groot ben dan telt elke centimeter.

in ieder geval succes zaterdag .
 

Bijlagen

  • Suzuki10.jpg
    Suzuki10.jpg
    971,8 KB · Weergaven: 18
De kogel is door de kerk. ik heb na heel wat bezoekjes aan verschillende zaken en uiteraard diverse proefritjes gekozen voor de Yamaha MT03. Helemaal nieuw!
en met de nodige extra´s zoals handvatverwarming, valbeugels en een sportschermpje. En tja misschien niet mooi maar wel heel praktisch een topkoffer, want moet wel mijn laptop etc kunnen meenemen. Nog 7 nachtjes slapen en dan kan ik de weg op! (moet het weer het wel toelaten uiteraard).
Dank voor alle tips! heeft me enorm geholpen.
 
Gefeliciteerd! En niks mis met een topkoffer, ik zweer er ook bij. Wat rot het jou nou hoe een ander het eruit vindt zien? Geniet ervan en keep the shiny side up.
 
Terug
Bovenaan Onderaan