Hulp gevraagd

2wheels

MF veteraan
1 dec 2002
2.642
0
Gouda
Aangezien het topic MF'ers omgeving Gouda in no-time is uitgegroeid tot 51 "leden" zijn we druk bezig met het opzetten van een website. Dit uiteraard om Motor-forum te ontlasten en snel te houden ;)

Omdat motor-forum met eenzelfde systeem werkt, willen wij graag aan iemand van de MF-crew (of iemand anders die verstand heeft van PHP) vragen om ons te helpen met een Login-systeem voor de site.

We hebben hiervoor al een script liggen, maar hebben geen flauw idee hoe dit zou moeten werken.

Alvast bedankt

2Wheels
Svijf


:}
 
Laatst bewerkt:
niet beconcurreren, wel de server ontlasten.

om video's neer te zetten enzo, maar tsja een kale open dir is ook zo saai he
 
Laatst bewerkt:
zou het niet zinvoller zijn EERST iets van PHP te gaan leren en DAN pas te gaan spelen met een website ?
 
nee, en aan zinloze opmerkingen van mensen die het allemaal al weten maar als iemand hulp nodig heeft er niet zijn voor iemand hebben we niks. reageer dan gewoon lekker niet.

ben al een eindje op weg, maar op een of andere manier kan er geen contact gemaakt worden met MySQL, het pad in config.php is goed opgegeven.

maar goed, het blijkt dus wel, dat iedereen het allemaal perfect weet (ben de enige die er weinig vanaf weet als ik iedereen moet geloven) maar als er wat gevraagd wordt dan is het :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
nee, en aan zinloze opmerkingen van mensen die het allemaal al weten maar als iemand hulp nodig heeft er niet zijn voor iemand hebben we niks. reageer dan gewoon lekker niet.

ben al een eindje op weg, maar op een of andere manier kan er geen contact gemaakt worden met MySQL, het pad in config.php is goed opgegeven.

maar goed, het blijkt dus wel, dat iedereen het allemaal perfect weet (ben de enige die er weinig vanaf weet als ik iedereen moet geloven) maar als er wat gevraagd wordt dan is het :X :X :X
GoT

Krijg je meer antwoorden ;)
 
nee, en aan zinloze opmerkingen van mensen die het allemaal al weten maar als iemand hulp nodig heeft er niet zijn voor iemand hebben we niks. reageer dan gewoon lekker niet.

ben al een eindje op weg, maar op een of andere manier kan er geen contact gemaakt worden met MySQL, het pad in config.php is goed opgegeven.

maar goed, het blijkt dus wel, dat iedereen het allemaal perfect weet (ben de enige die er weinig vanaf weet als ik iedereen moet geloven) maar als er wat gevraagd wordt dan is het :X :X :X


hey, kun je me es mailen met wat je allemaal precies wilt en eventueel je scripts die niet werken? Denk dat we er wel uit kunnen komen ;)
 
Hier is het lekker warm hoor :P


full





;)
 
Whieeee, gelukt. Maar toch zou ik graag willen weten hoe het met php zit Viccie. Dus als je niets te doen hebt ;)
 
Whieeee, gelukt. Maar toch zou ik graag willen weten hoe het met php zit Viccie. Dus als je niets te doen hebt ;)

ik heb niets te doen ;)
Volgens mij had ik je gisteren nog teruggemaild, weet alleen niet of ie is aangekomen, outlook deed gek B|

Mail maar gewoon al je vragen, evt. scripts etc dan kijk ik er wel naar voor je :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan