hulp gevraagt in spijkenisse

yoh

Rookie
27 jan 2007
9
0
heb ik net een heel verhaal getypt was de titel telang ....dag lang verhaal dus ik hou het nu wat korter ....

hallo ik heb een oude suzuki 550 em katana gehad..maar hij loopt niet of op 3 cill of 2
heb zelf wat dingen vervangen de inlaat rubbers waaren kapot..maar hij loopt nu nog steeds het zelfde en gooit er benzine en olie? uit via de luchtvilter

ik zelf heb geen verstand van moters.alleen als er iets duidelijks kapot is of verdroogt zo als die inlaat rubbers,

om hem naar een garage tebrengen kost me al wat geld dat ik helaas niet kan missen en misschien is het niet eens waard om hem weg tebrengen of this wat simpels dat kapot is?

is er iemand in de buurt van spijkenisse die verstand heeft van motors en er eens wil naar kijken ?

mvg Vinni
 
YO!....welkom hier...
.....je hoeft als je begint geen verstand te hebben van motoren...
...dat komt wel als je er de komende tijd mee bezig bent.....


full
 
Begin eerst ff met de motor te "strippen" van tank/zadel en evt. plastic.
Is de accu in orde ( vloeistofniveau en hoe oud is dat ding)
Zijn alle kabelaansluitingen/connectoren schoon/ingevet/degelijk aangesloten ( haal alle connectoren en schuifstekkers een keer los!..)
Carburateurs: vlotterbakken schoonmaken!
Gaskabel e.d. loopt dat soepel...
Bobine's/bougiekabels/bougiekappen...aansluitingen schoon en controle op inwendige corrosie..
Bougie's ...juiste type? voor die motor...
Olie.....!!....en filter....!!

Baaidewee?

= het deze?

kat550.gif
 
heb ik net een heel verhaal getypt was de titel telang ....dag lang verhaal dus ik hou het nu wat korter ....

hallo ik heb een oude suzuki 550 em katana gehad..maar hij loopt niet of op 3 cill of 2
heb zelf wat dingen vervangen de inlaat rubbers waaren kapot..maar hij loopt nu nog steeds het zelfde en gooit er benzine en olie? uit via de luchtvilter

ik zelf heb geen verstand van moters.alleen als er iets duidelijks kapot is of verdroogt zo als die inlaat rubbers,

om hem naar een garage tebrengen kost me al wat geld dat ik helaas niet kan missen en misschien is het niet eens waard om hem weg tebrengen of this wat simpels dat kapot is?

is er iemand in de buurt van spijkenisse die verstand heeft van motors en er eens wil naar kijken ?

mvg Vinni

Kijk eens op het http://www.freeforum101.com/forum/dvpmc.htmlforum daar kunnen ze je wel helpen
 
ja dat is hem ^_^...ik hem hem aardig gestript..kleppen deksel inhoud (vak term)zag er wel goed uit.moest aan me wiel draaien zij iemand en dan kijken of alles werkte...zij iemand..dat heb ik gedaan...toen naar een hoop gedoe en veel fouten pakkingen de paking vervangen..

carbaraturs schoongemaakt..of een poging tot ? want sinds dien gooit die benzine er uit erg veel.
 
ja dat is hem ^_^...ik hem hem aardig gestript..kleppen deksel inhoud (vak term)zag er wel goed uit.moest aan me wiel draaien zij iemand en dan kijken of alles werkte...zij iemand..dat heb ik gedaan...toen naar een hoop gedoe en veel fouten pakkingen de paking vervangen..

carbaraturs schoongemaakt..of een poging tot ? want sinds dien gooit die benzine er uit erg veel.



Overlopen v/d carbs...
Vlotter blijft hangen of is lek..... ( bij alle 4????...)
of
vlotterhoogte moet opnieuw afgesteld worden...

klevende vlotternaalden door ( toch nog) ..vuil of oude benzine-resten die een aanslag hebben achtergelaten...of pure slijtage...
Onderdelen vevangen kost aardig wat,...
 
misschien stomme vraag, je hebt toch niet de vacuumslang van je kraantje op de benzinekant aangesloten, en bent bezig de motor te starten in de PRI stand?????
Dan loopt je inlaatspruitstuk vol met benzine, en kots ie alles er weer uit aan alle kanten
 
misschien stomme vraag, je hebt toch niet de vacuumslang van je kraantje op de benzinekant aangesloten, en bent bezig de motor te starten in de PRI stand?????
Dan loopt je inlaatspruitstuk vol met benzine, en kots ie alles er weer uit aan alle kanten

...da's een goeie!
8-)
hier op volgend...
...zelfs met de juiste aansluiting kan dit!!....als het membraam v/d kraan lek is!...
 
gaaf ^_^ wie weet kan ik dit jaar nog wel motor rijden,,,of heb ik meer ruimte in me tuin.

mijn @mail yoh@chello.nl of msn vinnik9@hotmail.com ik hoor het wel waaneer iemand ff de tijd voor me heb...in iedergeval al heel erg bedankt voor de reacties... ^_^
 
Terug
Bovenaan Onderaan