hulp gezocht in NK-250CC wegrace

Marcellino

Rookie
24 sep 2003
3
0
Geleen
Mijne heren,

Ja, ook in Nederland wordt er motorsport bedreven,het onderscheid tussen de kop en de staart van het veld is groot maar de wedstrijden zijn over het algemeen wel spannend. Lijkt het je wat om dat eens van dichtbij te ervaren ?
Wij zijn een heel klein team (2-broers)die met een zeer beperkt budget meedoen in de NK-250 wegrace. Wij zoeken liefhebbers die kunnen sleutelen, snel en secuur kunnen werken en stressbestendig zijn. Kennis van 2-tact is een pré. Bij voorkeur uit zuid-limburg en in bezit van rijbewijs BE. Je vind het niet erg om 12x per jaar van vrijdagavond tot en met zondagavond van huis te zijn. De daginvulling is zo uitgebreid, je zult je geen moment vervelen. Voor je inzet kunnen we je geen finciële vergoeding geven, beschouw het als een unieke ervaring die altijd anders uitpakt.

Lijkt het je wat?
 
Ik dacht dat de 250cc klasse ging verdwijnen en dat daar een SV-650 klasse voor in de plaats zou komen?
 
Nee, das de Aprilia 250 Cup die bij de KNMV cup weekeinden in zit.
Op den duur zal de ONK 250 inderdaad ook verdwijnen, net als in het WK
 
Een beperkt budget bij ONK 250? Volgens mij is dit de duurste klasse op ss600 na.
 
Een beperkt budget bij ONK 250? Volgens mij is dit de duurste klasse op ss600 na.

Ja als je weet wat dit fietsje kost :}

PICT0072.sized.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan