Hulp gezocht omgeving Amsterdam

cbx550

Die hard MF'er
2 jun 2004
500
0
Inmiddels een beetje aan het toeren geslagen met mn oude cbx550 en dan komen ook de probleempjes naar voren.

Aangezien het het niet waard meer is alles nieuw bij een dealer te laten doen en ik zelf heel graag wil leren, heb ik de vraag wie mij eens zou willen helpen:
- achterrem schuurt. Ook bij niet remmen (remzuiger vast?)
- koppeling slipt door bij hard optrekken >6000rpm
- achterband vervangen
- hij slaat nog steeds soms af

Ik wil er best wat voor betalen, maar idee is natuurlijk dat een motor van 700 euro geen klauwen met geld meer mag kosten.

Zelf heb ik helaas niet de ruimte, nog het gereedschap of de kennis (wel WPH) om er alleen aan te beginnen. Ook weet ik niet hoeveel werk t is.

Het heeft overigens geen haast; mag ook ergens in de winter of zo.

Wie wil ?
 
Koppeling wil ik je mee helpen, dat afslaan kan ik ook wel ff naar kijken met je. Achterband moet je een apparaat voor hebben, dus zelf even doen. en achterrem heb ik geen zin in :) vieze dingen :+
Maar woon iets boven alkmaar, iets onder schagen :)
 
:) Hartstikke mooi :)

Tja, voor mij maakt Alkmaar of Zoetermeer denk ik niet zoveel uit (woon aan de schiphol kant van A'dam)

Zijn t allemaal klusjes die in 1 dag kunnen?
Welke materialen zou ik van te voren allemaal moeten kopen/bij me hebben


Ik denk dat een zaterdag ergens in November het handigste is (zit oktober al helemaal vol) of ik neem een doordeweekse vrije dag als dat handiger is.

bvd
 
Het enige wat je zou moeten halen is een set koppelingsplaten (compl. gevoerd en niet gevoerd en veren!)pakking voor koppelings zijde. Band ligt bij de dealer om de hoek... de rest is loshalen afstellen ed. Eventueel bandenmaat en merk doorbellen en vragen of ze deze hebben liggen.
 
Als het niet te veel haast heeft kun je wel bij mij terecht (vlak bij schiphol-oost ).Ruimte, gereedschap, heftafel, verwarming en koffie aanwezig. Wel zelf voor de koppelingsplaten en pakking zorgen, Achterbandje zou even een paar deuren verderop moeten gebeuren, als ik de maat en type weet is het in 2 dagen binnen.
 
Laatst bewerkt:
Als het niet te veel haast heeft kun je wel bij mij terecht (vlak bij schiphol-oost ).Ruimte, gereedschap, heftafel, verwarming en koffie aanwezig. Wel zelf voor de koppelingsplaten en pakking zorgen, Achterbandje zou even een paar deuren verderop moeten gebeuren, als ik de maat en type weet is het in 2 dagen binnen.

Schiphol-Oost is voor mij wel heel aantrekkelijk (5km).
En idd haast heeft het helemaal niet; komende weken helemaal vol.
ik ga je een mail sturen.

Allemaal errug bedankt en wellicht volgende keer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan