Hulp gezocht Vulcan VN1500 A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Osiris1960

MF'er
8 jul 2005
35
0
Westwoud
Goededag MFérs

20180211_172317.jpg Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van deze V twin blokken.

Na een tijdje stilstaan heb Ik heb mijn Vulcan draaiende gemaakt. maar..... ik krijg hem alleen maar in zijn vrijstand en in zijn 1 ...Nu kwam ik op o.a youtube filmpjes met het zelfde probleem. . ( kromme schakelvorken? ) Op dat filmpje laten ze zien dat er niet naar een hogere versnelling kan worden geschakeld omdat de boel gewoon blokkeert ( je hoort dan ook een bepaald geluid in het blok) dit deden ze trouwens met een uit gebouwd blok. ik heb precies het zelfde probleem maar het vreemde vind ik dat het zelfde heb bij een ander blok wat ik heb gekocht waarvan de drijfstanglagers eruit gelopen zijn. het kan natuurlijk toeval zijn.... verder heb ik heb geen wanneer mijn Vulcan voor het laatst heeft gereden. ik heb hem zo gekocht ( koppakking moest vervangen worden wegens het niet goed aantrekken van de bouten) Dus heb ik het blok in en uit gebouwd een hij draait nu redelijk. Carbs moeten aangepast/afgesteld worden.

Wie kan en wil mij helpen met het bak probleem? Of weet toevallig een adresje voor mij .
Liefst in mijn regio (West Friesland. Hoorn N.H )
Uiteraard tegen een vergoeding/betaling . Ik heb alleen geen zin om hem naar een dealer/motorzaak te brengen omdat zo'n motor dat niet meer waard is.

Ik hoor het graag!

Grtz,
Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan