Hulp gezocht

Nou


Ik kan niet ruiken dat iemand een eigenzaak heeft
Dat maakt ook niets uit. Mijn vraag op jouw vraag was:
Wat is jouw tegenprestatie en waar moet het gebeuren.

Als jij had geantwoord met 4 kratjes, was het voor mij klaar geweest, maar wie weet woon je naast een handige harry met dorst hier.
Maar dat doet er verder ook niet toe dan hoef je nog steeds zo niet te reageren
Ik hoef helemaal niet te reageren, maar vaak zijn mijn reacties erg laconiek of sceptisch of cynisch of sarcastisch of humoristisch of allemaal.
 
Dat maakt ook niets uit. Mijn vraag op jouw vraag was:
Wat is jouw tegenprestatie en waar moet het gebeuren.

Als jij had geantwoord met 4 kratjes, was het voor mij klaar geweest, maar wie weet woon je naast een handige harry met dorst hier.


Ik snap dat mensen er ook wel wat voor terug willen zien dat hoor je mijn ook verder niet over

En was ook wel bereid om naar de persoon toe te komen ;)
 
Dat maakt ook niets uit. Mijn vraag op jouw vraag was:
Wat is jouw tegenprestatie en waar moet het gebeuren.

Als jij had geantwoord met 4 kratjes, was het voor mij klaar geweest, maar wie weet woon je naast een handige harry met dorst hier.

Ik hoef helemaal niet te reageren, maar vaak zijn mijn reacties erg laconiek of sceptisch of cynisch of sarcastisch of humoristisch of allemaal.

of bot, beledigend, onbegrijpelijk, hautain, kleinerend, hard, nietszeggend......
Maar daar houden we van, dat is typisch waarom wij door buitenlanders zo gevreesd worden, onze directheid en to the point antwoorden....

Schat hoe vind je deze jurk?
kun je twee dingen doen, een diplomatiek antwoord geven en wetende dat als je er naast loopt je ergert aan die rollade
of zeggen dat hij veel te strak zit en nergens op lijkt , doet ff pijn maar dan weten ze voor de volgende keer dat het iets ruimer mag dan maatje 36....

don't go changing we like you just the way you are
 
  • Haha
Waarderingen: SP1R
Ben opzich handig

Maar dit is iets wat totaal nieuwe is voor mijn

Om dat je met timing zit en allemaal van zulke dingen
Goed,
Er is verderop op dit forum een rubriek dat zich vooral bezig met crossers houd, die doen dat om de zoveel uur. Maar dat zal je best weten, zuigertje heeft zoveel draai-uren en dient dan vervangen te worden. Je moet er ook niet te lang mee wachten want anders kantelt je zuiger zo je nicasil wondje van je cilinder in.

Je gaat dit dus vaker moeten doen, dus wat kan je doen.

Kijk of er voor jouw type een werkplaatshandboek is.
lees deze aandachtig door en kijk of het gereedschap wat je hebt afdoende is om het werk uit te voeren.
Open het rubriek crossers en zoek daar naar aanverwante, door andere geopende, onderwerpen en kijk of je daar wijzer van word, misschien is er zelfs wat op YouTube over te vinden.

Ga opzoek naar de juiste onderdelen en ga aan de slag en vraag lekker door op dit forum in het rubriek crossers. Er is vast wel een rubriekje dat over KTM’s gaat.

En als je de motor lang wilt houden, bestel gelijk twee zuigertjes dan heb je voor de volgende keer al wat staan.
 
of bot, beledigend, onbegrijpelijk, hautain, kleinerend, hard, nietszeggend......
Maar daar houden we van, dat is typisch waarom wij door buitenlanders zo gevreesd worden, onze directheid en to the point antwoorden....

Schat hoe vind je deze jurk?
kun je twee dingen doen, een diplomatiek antwoord geven en wetende dat als je er naast loopt je ergert aan die rollade
of zeggen dat hij veel te strak zit en nergens op lijkt , doet ff pijn maar dan weten ze voor de volgende keer dat het iets ruimer mag dan maatje 36....

don't go changing we like you just the way you are
 
Ben opzich handig

Maar dit is iets wat totaal nieuwe is voor mijn

Om dat je met timing zit en allemaal van zulke dingen

Doe ik het liever samen met iemand die er meer verstand van heeft

Zo dat ik zeker weet dat het goed komt
Tjah, als je je post gaat zitten aanpassen terwijl ik je van antwoord probeer te voorzien 🤪🤣

Er zijn er vast zat die je willen helpen, misschien zelfs uit je eigen regio.
 
Ja er moest nog wat bij

Wat ik vergeten was ;)
Zoals je ziet is dit onderwerp door een moderator verplaatst naar “te koop gevraagd” ik denk dat het hier verzand en wegzakt naar de krochten en in de vergetelheid van het forum.

Zoek in het juiste rubriek naar het juiste onderwerp, stel je netjes voor en leg je probleem gewoon voor. In het rubriekje “techniek” is op dit moment een discussie gaande waar jij helemaal niet bij betrokken wil worden maar je nu wel ongewild geslachtofferd word. Trek je er niks van aan want op zich is dit een leuk forum.
 
Zoals je ziet is dit onderwerp door een moderator verplaatst naar “te koop gevraagd” ik denk dat het hier verzand en wegzakt naar de krochten en in de vergetelheid van het forum.

Zoek in het juiste rubriek naar het juiste onderwerp, stel je netjes voor en leg je probleem gewoon voor. In het rubriekje “techniek” is op dit moment een discussie gaande waar jij helemaal niet bij betrokken wil worden maar je nu wel ongewild geslachtofferd word. Trek je er niks van aan want op zich is dit een leuk forum.


Nou dat is nu even afwachten of het een leuk forum is

Want ik vond nu of je meer naar het tijdperk gaat van een scooter/brommer forum kwa reacties
 
Nou dat is nu even afwachten of het een leuk forum is

Want ik vond nu of je meer naar het tijdperk gaat van een scooter/brommer forum kwa reacties
Natuurlijk is het per persoon verschillend of die het leuk vind, of niet..
Ondanks dat hoop ik dat ik je de juiste weg heb op geholpen.
Had je bij mij in de buurt gewoond dan had ik je best willen helpen zonder dat ik ook maar enig ervaring heb in het vervangen van een zuiger van een ktm.
Wat wel scheelt is dat ik dus ook nog nooit een fout heb gemaakt in het vervangen van een zuiger van een ktm.
En nu ga ik zo even verder met het vervangen van min badkamer, ook de eerste keer trouwens.

succes.
 
Natuurlijk is het per persoon verschillend of die het leuk vind, of niet..
Ondanks dat hoop ik dat ik je de juiste weg heb op geholpen.
Had je bij mij in de buurt gewoond dan had ik je best willen helpen zonder dat ik ook maar enig ervaring heb in het vervangen van een zuiger van een ktm.
Wat wel scheelt is dat ik dus ook nog nooit een fout heb gemaakt in het vervangen van een zuiger van een ktm.
En nu ga ik zo even verder met het vervangen van min badkamer, ook de eerste keer trouwens.

succes.
Veel succes met de verbouwing van u bad kamer
 
Dat maakt ook niets uit. Mijn vraag op jouw vraag was:
Wat is jouw tegenprestatie en waar moet het gebeuren.

Als jij had geantwoord met 4 kratjes, was het voor mij klaar geweest, maar wie weet woon je naast een handige harry met dorst hier.

Ik hoef helemaal niet te reageren, maar vaak zijn mijn reacties erg laconiek of sceptisch of cynisch of sarcastisch of humoristisch of allemaal.


Maar waar komt u zelf vandaan dan ?
 
Je vraagt om hulp maar je gooit wel je eigen glazen in op deze manier.
Ik zou zeggen, koop een WPH van je motor en doe't als een grote jongen zelf..
 
Je vraagt om hulp maar je gooit wel je eigen glazen in op deze manier.
Ik zou zeggen, koop een WPH van je motor en doe't als een grote jongen zelf..


Moet ik mijn eigen belachelijk laten maken dan nee toch

Gewoon met respect behandelen heet zo iets
 
Als mensen je willen helpen, dan moet je wel een gunfactor hebben. _O-

Zit er geen motorzaak in de buurt waar je mee kan kijken?
De motor staat ergens binnen, maar het blok 'binnenkort 'in de buurt van Raamsdonkveer. :?
Erg duidelijk ben je ook niet.
 
Als mensen je willen helpen, dan moet je wel een gunfactor hebben. _O-

Zit er geen motorzaak in de buurt waar je mee kan kijken?
De motor staat ergens binnen, maar het blok 'binnenkort 'in de buurt van Raamsdonkveer. :?
Erg duidelijk ben je ook niet.


nou om even duidelijk bericht hier neer te zetten

de motorstaat namelijk in de loods om hem helemaal te demonteren en dan weer vers op te bouwen

dus het blok gaat er onder uit en gaat dan mee naar huis (hank)
dus ik zou het blok ook ergens mee naar toe kunnen nemen

en het hoeft natuurlijk niet voor niks
 
Laatst bewerkt:
waarom moet juist de zuiger worden vervangen?

ik woon vlakbij en wil best helpen, moet me wel even inlezen natuurlijk. Ben vorig jaar vanuit breda naar s 's-Hertogenbosch gereden om carburatie te monteren en nog wat dingen. Het jaar ervoor vanuit breda naar Goes om kleppen te stellen. Heb het wel druk komende periode en ik vermijd ook nog even contact met een groot deel vd buitenwereld. Dus nog even geduld aub, aan de andere kant.. als je de tijd hebt kan je het vast zelf met de hulp van hier. Open anders een topic in Techniek
 
Terug
Bovenaan Onderaan