Hulp met Alpine pak/marktplaats advertentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

m-g-s

MF'er
29 aug 2010
169
0
Beste mensen,

Allereerst weet ik niet of dit onderwerp hier thuis hoort. Het gaat over kleding, maar niet over te koop of verkopen op dit forum. meer een algemene vraag. vanaar dat ik hem (ook) hier heb neergezet.

Ik was op marktplaats aan het zoeken naar een motorpak. ik kwam deze advertentie tegen: http://motoren.marktplaats.nl/kledi...J85SpZ7J2Y4y/eiLFA4fF8/gCxxXil&fta_ind=7&fs=1

Ik ga morgen even passen. Los van het feit of het pak goed past en in goede staat is (ik koop het pak toch niet als het pak niet goed past) vraag ik me af of iemand verstand heeft van Alpinestars pakken. De verkoper beweert dat het pak €1.299 nieuw gekost heeft twee jaar geleden. Helaas is hij het bonnetje kwijt (wat een toeval).

Ik wil echter geen pak kopen voor €300 terwijl die bijvoorbeeld €500 nieuw kost. Ik kan dit model nergens op internet vinden. Is er iemand met verstand van of een soort gelijk pak die mij kan helpen?

Ik zou het erg fijn vinden als ik zekerheid heb omdat ik geen kat in de zak wil kopen!

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rick van der Slikke.
 
Stel dat het pak 2 jaar geleden wel 500 was, dan vind ik 300 nog steeds niet veel geld.
Je hebt het wel over een alpinestar pak, die vind je in een goede staat denk ik niet voor veel goedkoper dan 300(2e hands).
je moet je je gewoon afvragen wat jij er voor over hebt, niet wat hij ooit heeft gekost in het verleden.
 
Wat is een "Zeeg mooie"?

En 1299? Is het van kangaroeleer gemaakt? Dacht dat dit soort pakken meer in de prijsklasse van 799,- zat.. Maar kan er ook naast zitten dus ik ga even meelezen :Y
 
Stel dat het pak 2 jaar geleden wel 500 was, dan vind ik 300 nog steeds niet veel geld.
Je hebt het wel over een alpinestar pak, die vind je in een goede staat denk ik niet voor veel goedkoper dan 300(2e hands).
je moet je je gewoon afvragen wat jij er voor over hebt, niet wat hij ooit heeft gekost in het verleden.

Zijn die van goud ofzo dan :?

Of slechts een eeuwige hype?

Ik ben al een tijd zeer gelukkig met een spyke en een buse overall,kwalitatief zeker net zo goed als deze combi :Y

P.s. het is alpinestarS :+
 
Laatst bewerkt:
mja mijn pak is vergelijkbaar en kostte bij fcmoto.de ook 529 euro. ik snap het dus wel dat je niet teveel wil betalen maar goed, datzelfde pak kostte in nederland 800 euro.
ik heb even gegoogled op afbeeldingen van "alpinestars grey black" maar kom dit pak niet tegen.
het bijzondere is dat hier de stretchgedeeltes grijs lijken te zijn.
je zou morgen even snel kunnen bellen/mailen met een importeur van alpinestars/motorkledingzaak in NL om hun mening te vragen, anders zou ik t ook niet weten.
 
Is geen bijzonder alpinestarpak.. zal te koop liggen voor 500 tot 700euro afhankelijk van waar je hem aanschaft.

De replica's zijn vaak wel 1200,-

Verder heb je natuurlijk veel soorten in diverse prijsklasse, maar deze behoort zeker niet in de 1200 categorie.
 
Zo'n zelfde pak heb ik nog hangen, ik heb er toen volgens mij +-€650,- voor betaald. Was wel al afgeprijsd en nog wat korting erop gekregen. Ik denk dat het een 2004/2005 design is.

Het is een fijn pak en mits in goede staat kun je daar nog best wat geld voor vragen/geven.

Die €1299,- voor dat pak nieuw klopt absoluut niet trouwens. En als de eigenaar er vanwege die bewering te veel voor wil hebben zou ik hem lekker links laten liggen.

Hij is Nieuw bij Termaat voor 500 euro.
En het is De Alpinestars TZ-1

http://www.termaatmotoren.nl/index.html?id=1755

Is wel flink overjarig dan?
 
Laatst bewerkt:
woow, deze antwoorden zijn echt super handig! Bedankt allemaal!!! :) anders had ik het pak misschien (te) duur gekocht!

Ik ga niet snel van het slechte uit en het kan een misverstand zijn (misschien is/was het pak echt zo duur of is er iets speciaals aan).

maar dat mag hij bewijzen dan! ik mail deze man dat ik er 150-200 voor over heb. met als argument deze nieuwe informatie en de link van blue angels.

kijken of we er dan eventueel nog uitkomen.

gr
 
Koop gewoon een nieuwe in de outlet, heb je misschien een overjarige maar wat kan jouw dat poepen.

Heb een nieuwe Buse 2 delig voor 300 Euro in de outlet.

En in een nieuw pak is niet gezweet of geruft :)
 
Koop gewoon een nieuwe in de outlet, heb je misschien een overjarige maar wat kan jouw dat poepen.

Heb een nieuwe Buse 2 delig voor 300 Euro in de outlet.

En in een nieuw pak is niet gezweet of geruft :)

Precies :Y

En ruften dat ik kan }) ,ik blaas regelmatig mijn pak op :P :$
 
hahaha. dat is ook weer zo:P

ik zit in arnhem op school, misschien dat ik daar maar is iets moet zoeken.

iemand ervaring met motor dealers (eventueel discount/dump) daar in de buurt?
 
denk dat zoiets eerder tussen de 600 en 900 euro nieuw doet.
2de hands is wat een gek ervoor geeft en de andere het geld nodig heeft of van het product af wil.

Dat is uit horen en zelf bepalen of je met de vraagprijs kan leven. Marktplaats prijzen om te onderhandelen toch?
 
hahaha. dat is ook weer zo:P

ik zit in arnhem op school, misschien dat ik daar maar is iets moet zoeken.

iemand ervaring met motor dealers (eventueel discount/dump) daar in de buurt?

Is zwolle een beetje te doen?

Ik heb een goede ervaring bij kalsbeek te zwolle.
Ik heb daar een buse geel kanarie pak :9 gekocht(paste mooi bij mij triumph),voor een zacht prijsje,goede service,klantvriendelijk geholpen :Y
Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan