Hulp met Alpine pak/marktplaats advertentie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is zwolle een beetje te doen?

Ik heb een goede ervaring bij kalsbeek te zwolle.
Ik heb daar een buse geel kanarie pak :9 gekocht(paste mooi bij mij triumph),voor een zacht prijsje,goede service,klantvriendelijk geholpen :Y
Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren

Bij mij doet de link het ook niet, maar afgezien van alleen een paar grote maten, is dit wel zeer scherp voor een Buse pak :Y

Deze lijken ook gemaakt voor de toch al grote nederlander.
 
Ik heb nog wel een Alpine star Sp1 zwart in de aanbieding , heb ik eind vorig jaar gekocht.
Misschien 5 x gedragen.

Grt Jochemie
 
hahaha. dat is ook weer zo:P

ik zit in arnhem op school, misschien dat ik daar maar is iets moet zoeken.

iemand ervaring met motor dealers (eventueel discount/dump) daar in de buurt?

Termaat, Team Liemers, Jos v/d Balvert, Roadrunner en eens in de zoveel tijd in Groessen een dump oid. Zoek maar ff op google. Maar Termaat heeft veruit het meeste aanbod, ook in outlet.
 
Vind zelf voor mooie gebruikte kleding een prijs net een stukje onder de helft van de nieuwprijs meer dan zat. Dat zou in dit geval dus betekenen €200 tot €250 maximaal.
Ga zelf voor kleding trouwens meestal naar Termaat in Nijmegen.

Bigscale
 
goede opties hier. ik zal eens rondgaan neuzen.

heb trouwens nog geen email terug. benieuwd of ik hem nog krijg. heb gestuurd dat ik hem voor 150 euro nog wel wil. 200 moet misschien ook wel lukken. hoop dat hij terug stuurt:)

jochieempie: heb je misschien meer info? Is dat een duur/mooi model? kleuer enzovoort. maat is ook wel handig want ben zelf maar ongeveer 1.70 meter haha. en plaats om te passen:P

gr
 
Kerel voor de 2e keer :z , het pak staat al gereserveerd :+
En als jij alleen een bod gedaan heb denk ik niet dat hij dan voor jou is , moet je als nog voor het dubbele een andere kopen :W

Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de 1e rang zitten :9
:W

En zo wel dan ben je spekkoper voor anderhalfhonderd !!!
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt, ik heb hem namelijk gereserveerd...... snap je punt niet helemaal? dat ik te laat zou zijn terwijl ik toch zei dat ik morgen oorsprongkelijk een afspraak had om al te passen? Die heb ik voorlopig afgezegd tot hij iets meer duidelijkheid geeft. Want ik rij daar niet meer voor 300 euro heen.

hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten hoor. Maar als hij daar zonder bewijs een hele grote nieuwprijs neerzet die waarschijnlijk niet klopt en daardoor meer kan vragen bied ik gewoon een (te) laag bedrag omdat ik die hele verkoper toch al niet meer zo vertrouw. mocht het wat worden kijk ik dan wel, anders boeiend. pak ziet er netjes uit en zal vast wel meer dan 200 waard zijn. Dat zou ik normaal ook wel geboden hebben hoor:P
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt, ik heb hem namelijk gereserveerd...... snap je punt niet helemaal? dat ik te laat zou zijn terwijl ik toch zei dat ik morgen oorsprongkelijk een afspraak had om al te passen? Die heb ik voorlopig afgezegd tot hij iets meer duidelijkheid geeft. Want ik rij daar niet meer voor 300 euro heen.

hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten hoor. Maar als hij daar zonder bewijs een hele grote nieuwprijs neerzet die waarschijnlijk niet klopt en daardoor meer kan vragen bied ik gewoon een (te) laag bedrag omdat ik die hele verkoper toch al niet meer zo vertrouw. mocht het wat worden kijk ik dan wel, anders boeiend. pak ziet er netjes uit en zal vast wel meer dan 200 waard zijn. Dat zou ik normaal ook wel geboden hebben hoor:P

Wat een onzin allemaal. Waarom zou de koper dit pak niet voor 1200 euro gekocht kunnen hebben?

Je maakt je druk om niets. Prima als jij dat pak geen 300 euro waard vind maar wat heeft de nieuwprijs daar mee te maken? Het gaat erom of jij er geld voor over hebt en dat idee krijg ik niet...
 
Nou , 150 willen geven voor een keurig Alpinestars combi ..... dat noem ik voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten !!!
Al zou dat pak 600 gekost hebben , dan is 250/300 nog een nette prijs ... dat doen de meeste 2e hands Alp. pakken.

Bij mij komt het over dat als iemand bij een adv. gereserveerd neer zet het pak idd verkocht is en nog opgehaald moet worden of dat er een aanbetaling is gedaan oid
Hij moet maar afwachten of jij wel op komt dagen , voor hetzelfde geld zou hij hem wel aan een ander kunnen verkopen....

Ga anders naar de motorbeurs .... koop je daar een pak

Probleem opgelost !!!
 
Laatst bewerkt:
ik heb het geld er zeker wel voor over hoor! maar gaat ook om onderhandelen. hij mocht eerst niet weg voor minder dan 300. ik heb de link gestuurd en ik mag hem morgen ophalen voor 175. toch maar weer 125 eraf dacht ik zo;)

Ik blij en hij blij. Snap jullie kant ook echt wel hoor. Maar ben geen krentekakker of zo:p

je moet je alleen niet onnodig geld laten aftroggelen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het geld er zeker wel voor over hoor! maar gaat ook om onderhandelen. hij mocht eerst niet weg voor minder dan 300. ik heb de link gestuurd en ik mag hem morgen ophalen voor 175. toch maar weer 125 eraf dacht ik zo;)

Ik blij en hij blij. Snap jullie kant ook echt wel hoor. Maar ben geen krentekakker of zo:p

je moet je alleen niet onnodig geld laten aftroggelen.
Gewoon goed gedaan zeg ik *O*
 
ik heb het geld er zeker wel voor over hoor! maar gaat ook om onderhandelen. hij mocht eerst niet weg voor minder dan 300. ik heb de link gestuurd en ik mag hem morgen ophalen voor 175. toch maar weer 125 eraf dacht ik zo;)

Ik blij en hij blij. Snap jullie kant ook echt wel hoor. Maar ben geen krentekakker of zo:p

je moet je alleen niet onnodig geld laten aftroggelen.

Kijk goed bezig. Nu ga iedereen die je hier geholpen heeft een euro betalen? :+
 
hahaha :9 zou donateur kunnen worden he :+ misschien dat dat een leuke optie is.

vanmiddag ga ik dus passen. Jullie horen nog wel wat het geworden is. Moet wel lukken denk ik *D

iig iederen nogmaals bedankt voor alle hulp en info!! *D
 
hahaha :9 zou donateur kunnen worden he :+ misschien dat dat een leuke optie is.

vanmiddag ga ik dus passen. Jullie horen nog wel wat het geworden is. Moet wel lukken denk ik *D

iig iederen nogmaals bedankt voor alle hulp en info!! *D

a* kopen = MF donatie dus? :+
 
Als je naar Arnhem gaat voor School kan je net zo goed doorrijden naar Ter Maat in Nijmegen.
 
ik rij naar termaat mocht dit pak toch niet doorgaan. Ik denk dat ik een goed pak heb voor 175 euro.

miga: oke bedankt. is ook iets ouder dan twee jaar dus. zou ik misschien ook ff moeten melden.

ach, als het maar in goede staan is. Dan ben ik blij:)
 
ja. ik weet dat het er niet heel goed bij past, maar de shadow is toch maar tijdelijk (mijn ouders hebben een shadow, vandaar) voor mijn 25 kw periode. daarna wil ik een supersport of een naked of zo. die past er al veel beter bij. wil niet echt een losse broek en jas kopen. liever iets wat bij elkaar hoort. Ik moet wel ff kijken of de zithouding te doen is, maar dat moet wel lukken lijkt me.

anders moet ik over anderhalf jaar weer de oude jas en broek weg doen en nieuw pak kopen. dit leek me makkelijker. en mocht het echt niet de doen zijn kan het nog niet veel kwaad denk dat ik dit pak koop. hij eet geen brood:P

of zou de houding echt totaal niet te doen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Houding zal wel meevallen, het ziet er alleen niet uit :+
 
Ik snap de reden eerlijk gezegd niet, je kan toch ook voor ''weinig'' op zoek gaan naar een 2e hands setje wat wel knap staat bij een shadow? Als het er dan na 2 jaar nog redelijk uitziet kan je het wellicht ook weer voor een leuke prijs verkopen.

Of een SS kopen en die laten begrenzen?
2 jaar 25KW EN belachelijk erbij zitten duurt dan nog eens veeeeel langer dan je zou willen lijkt mij :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan