Hulp met identificatie swingarm

Deze moer en asdiameter (3e foto kant van het wiel) zijn identiek aan die van een RVF400..

jup, daar lijkt het verdacht veel op.
ik zal vanavond eens een wat fotos maken van mijn nog losse rvf400 achterbrug, zodat je kan zien of het dezelfde naaf is.
en indien het dezelfde is wil ik graag weten wat er is aangepast om het wiel passend te maken aangezien ik zelf ook al een 996 wiel heb gekocht en al wel een idee heb van wat er precies moet gebeuren, maar nog niet echt de tijd heb gehad om het uit te voeren.
 
Ken de RVF niet, maar ben er wel achter dat er op de binnenkant van de velg (onder de band) Blade '97 stond geschreven. Aftermarket parts voor een Blade geweest misschien?

De verkoper kon met niets vertellen over de brug en de wielen, behalve dat hij het al een paar jaar had staan tussen de zooi in. Was van plan om zelf wat te gaan bouwen maar kwam er niet meer aan toe.

Velgen liggen op dit moment bij de poedercoater. Had een mooi setje banden ervoor liggen maar een 190 is achter denk ik te breed ivm ketting :(
 
Inderdaad heeft de RVF ook een grote bout tov de vfr modellen
Kan ook nog evt van een RVF RC 30 of 45 zijn?
Weet niet of deze anders zijn als van de 400 :?
 
Ik ook niet, maar die montage aan de voorkant van het wiel is iig precies hetzelfde.

De tandwielmontage ook zag ik op google als ik naar foto's zocht. Die van een Duc is weer net anders lijkt het (ook vorm v/h tandwiel)
Als iemand nog een mooie foto van z'n RVF/VFR naaf heeft dan is die zeer welkom :)
 
rvf 400 (nc35 dus) achterbrug foto's (allemaal klikbaar)









indien je ook enkele afmetingen wilt om zeker te zijn moet je het even zeggen :+

ps. zoals je ziet zit er (nog) geen tandwiel op
 
Laatst bewerkt:
geen probleem :)

nu mag je mij vertellen hoe het ducati wiel er bij jou op gaat ;)
zitten er spacers tussen? is er een gedeelte van het wiel afgehaalt?

als ik mijn wiel er nl. op leg dan gaat hij er niet helemaal op en zit er 4-5mm (op het oog) tussen, waardoor die 4 pinnen net niet helemaal lekker aangrijpen in de velg
 
Zal even foto's maken zodra de wielen terug zijn van de coater, ze liggen daar op het moment!

De wielen zijn trouwens niet direct van een ducati, wel marchesini maar op de binnenkant van de velgen stond Blade '97 geschreven. Zou dus goed kunnen dat ze iets anders zijn als jouw wiel!
Zit trouwens geen spacer oid tussen, past er allemaal perfect op.

Trouwens, de diameter van de as lijkt ook wel op die van een VFR, zou een VFR tandwielhouder ook passen?
 
Laatst bewerkt:
meten is weten ;) ik weet niks van de vfr dus dat mag iemand anders vertellen
ik heb volgens mij van de rvf400 nog wel een partfiche, als je die wilt hoor ik het wel. nu eerst even slapen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan