Hulp met keuze GSX-R

C-Z

MF'er
11 jun 2006
46
0
Nootdorp
Ik ben ook aan het rond kijken voor een bike, en twijfel tussen een R6 en een GSX-R 600.
Als ik mijn budget bekijk, dan kom ik uit op een 2e hands GSX-R tussen 2001 en 2004. Het enige wat mij opvalt is de strakke (en mooiere) monoseat (die licht omhoog steekt) op het model 2004:

http://members.chello.nl/p.fabrie/Suzuki%20GSXR600%202004%20blauw-wit.jpg

Is zo'n nieuwe monoseat ook op een type uit 2001 te plaatsen?

http://members.chello.nl/p.fabrie/Suzuki%20GSXR600-01%20blauw-wit2.jpg

En zijn er nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden met de aanschaf, of wat jullie over de streep heeft gestrokken om voor een bepaald bouwjaar te kiezen?
 
Het 2001 model heeft een wat breder kontje dan een 2004 model, dus dat gaat niet passen vrees ik. Zowieso een GSX-R is al goed natuurlijk. Maar als je budget heb voor een 2001-2004 odel, zou ik gaan voor zo nieuw mogelijk, dan is de evt inruilwaarde strx ook hoger. Hij zal ietsje meer kosten in de verzekering. Maar heeft ook weer meer vermogen, minder gewicht. Tis een opvolger dus nieuwere techniek
 
ik zou eerst ff gaan proefrijden, en kijken wat dan de lekkerste motor vind, lijkt me prettiger dan alleen maar afgaan op het kontje.
 
ik zou eerst ff gaan proefrijden, en kijken wat dan de lekkerste motor vind, lijkt me prettiger dan alleen maar afgaan op het kontje.
Proefrijden lijkt me idd een betere optie dan afgaan op aanrade van mensen met persoonlijke voorkeuren.

Er zijn verschillen genoeg te merken als het gaat om zithouding en rij eigenschappen om voor de een perfect te zijn en voor de ander een tegenvaller :+

Al zou ik zelf beslist voor de GSX-R gaan *O* _O-
 
Proefrijden lijkt me idd een betere optie dan afgaan op aanrade van mensen met persoonlijke voorkeuren.

Er zijn verschillen genoeg te merken als het gaat om zithouding en rij eigenschappen om voor de een perfect te zijn en voor de ander een tegenvaller :+

Al zou ik zelf beslist voor de GSX-R gaan *O* _O-

Ik denk dat we op dit gebied nogal partijdig zijn O-)

PS :
De GSX-R K4 })
 
Ik zou de keuze niet van een kontje af leten hangen (het gaat meer om het innerlijk O-) )

Als je een GSXR koopt uit 2000-2003 zou je het kontje iets kunnen aanpassen. zoals op deze motor:

KLIK

Ik heb geen idee hoe het er in het echt uitziet, ik ken deze motor ook alleen van deze plaatjes...

Succes met je keuze! lees: succes met kiezen voor een GSXR :P
 
Heb alleen ervaring met een type '98 van GSX-r, maar daar
heb je dus weinig aan. Maar die bike op je icoon is die
nu niet van jou dan?
 
Heb alleen ervaring met een type '98 van GSX-r, maar daar
heb je dus weinig aan. Maar die bike op je icoon is die
nu niet van jou dan?

Nee,dat is niet de mijne...........moet eerst nog ff afrijden
:]

Op dit moment maak ik mijn keuze dus puur op looks, zodra ik mag, zal ik wat proefritten maken. Maar dat het een SuperSport gaat worden dat staat wel vast *O*
 
Ik zou de keuze niet van een kontje af leten hangen (het gaat meer om het innerlijk O-) )

Als je een GSXR koopt uit 2000-2003 zou je het kontje iets kunnen aanpassen. zoals op deze motor:

KLIK



Ik heb geen idee hoe het er in het echt uitziet, ik ken deze motor ook alleen van deze plaatjes...

Succes met je keuze! lees: succes met kiezen voor een GSXR :P


:N Klik werkt niet :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan