Hulp nodig afronding

m-meijer

Rookie
14 aug 2009
14
0
Amersfoort
Beste shadow liefhebbers,

Ik zal mij even voorstellen ik ben Marco Meijer en heb al een paar jaar een VT600 ('88) Nu heb ik heb hem helemaal verbouwd naar een bobber maar ik krijg de laatste puntjes niet af zoals electra slangen en het afstellen. Mijn vraag is is er iemand in de buurt van Amersfoort die mij kan helpen om dit voor elkaar te krijgen tegen vergoeding natuurlijk. Ik zie er echt tegen op om dit zelf te doen en ik zal Ik zal een paar foto's erbij doen dan hebben jullie een beetje idee hoe ie moet worden.

Alvast bedankt

Marco
full
 
Wat was het idee toen je begon aan de ombouw?
Het Pipi Langkous effect?

"Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"

Respect dat je begint aan iets waar je geen verstand van hebt maar handiger is om je van te voren in te lezen over de mogelijke problemen en de daarbij behorende oplossingen. Er staan genoeg bedrading schema's op het internet, moeilijk is het echt niet. Slangen al helemaal niet; 1 slang van je brandstoftank naar je carbs en wat koelwater aansluitingen als je die al hebt.

Met logisch nadenken en systematisch werken kom je een heel eind.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het wel zelf kunnen waren niet dat ik er al 3 jaar bezig ben.
Ik zoek gewoon iemand die me help om het verder af te bouwen die kennis ervan heeft. De spullen heb ik anders word dit geregeld. Bekabeling zit er gewoon op alleen komt er een andere teller.slangen weet ik niet welke nu weg kan en of de bezinepomp zomaar kan weg laten. Dan noem ik een paar dingen op.
 
Ik zou het wel zelf kunnen waren niet dat ik er al 3 jaar bezig ben.
Ik zoek gewoon iemand die me help om het verder af te bouwen die kennis ervan heeft. De spullen heb ik anders word dit geregeld. Bekabeling zit er gewoon op alleen komt er een andere teller.slangen weet ik niet welke nu weg kan en of de bezinepomp zomaar kan weg laten. Dan noem ik een paar dingen op.
de grote dingen gaan het snelst/ zijn het makkelijkst.

Al het echte werk moet nog gebeuren
 
Zeker als je het netjes wilt hebben.
Het is niet moeilijk om het werkend te krijgen, wel kost het veel tijd om het netjes te maken.
 
Dan zie ik het probleem niet.
Blijkbaar kun je het dan prima zelf zonder hulp.

Wat ik op de foto zie is een rollend frame met een zadel er op. Verder geen kabelboom, elektrische componenten, uitlaat, verlichting, carburateurs, luchtfilter , bedieningselementen of tank.
Je zegt nu dat je een werkend geheel hebt, dan ben je dus al heel veel verder dan de geplaatste foto.

Je probleemstelling is dus niet helder, vandaar dat de aangedragen oplossing je niet bevalt.
 
Hij zegt niet dat hij een werkend geheel heeft, maar een nette start.
Marco, stuur eens wat actuele foto,s naar mij met wat ondersteunende tekst.
Dan zal ik er eens blik op werpen. Factor tijd is met name in de vakantieperiode een lastige. Ik weet niet hoeveel haast je hebt.
Dit is mijn laatste bouwproject, werkend en vooral netjes.
0229%2B%25282%2529.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan