Hulp nodig bij afstudeerstage onderzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remcodeboer1

Rookie
4 apr 2023
2
0
Beste Motorliefhebbers,

Ik ben momenteel aan het afstuderen voor mijn HBO opleiding Commerciële Economie. Dit doe ik bij het bedrijf ChromeBurner, hiervoor ben ik een doelgroep onderzoek aan het doen. Ik ben daarom op zoek naar motorrijders die ik kan interviewen.

Ben jij een motorrijder en heb je toevallig ergens de komende tijd een half uurtje vrij om een student te helpen? Stuur me dan een DM!

Alvast bedankt!
 
Beste Motorliefhebbers,

Ik ben momenteel aan het afstuderen voor mijn HBO opleiding Commerciële Economie. Dit doe ik bij het bedrijf ChromeBurner, hiervoor ben ik een doelgroep onderzoek aan het doen. Ik ben daarom op zoek naar motorrijders die ik kan interviewen.

Ben jij een motorrijder en heb je toevallig ergens de komende tijd een half uurtje vrij om een student te helpen? Stuur me dan een DM!

Alvast bedankt!
heb je een vragenlijst?

als je een doelgroep onderzoek wilt doen, dan kan je beter een waslijst aan vaste vragen hebben waarop een geinterviewde motorrijder alleen met ja of nee kan antwoorden of van die "multiple gok" vragen (antwoord a of b of c of d)

je krijgt dan een veel beter beeld van wat je wilt bereiken dan open vragen stellen en hier 1001 antwoorden op krijgen die moeilijk te interpreteren valt en lastig te categoriseren.

Dus als voorbeeld:

Vraag: Hoe vaak koopt u een nieuwe helm?
Antwoord:
A- jaarlijks
B- 2-jaarlijks
C- 3-jaarlijks
D- 4-jaarlijks of langer

Als je zo'n vragenlijst maakt vul ik die met liefde voor je in om je te helpen met jouw studie :t:t:t
 
Laatst bewerkt:
full
 
heb je een vragenlijst?

als je een doelgroep onderzoek wilt doen, dan kan je beter een waslijst aan vaste vragen hebben waarop een geinterviewde motorrijder alleen met ja of nee kan antwoorden of van die "multiple gok" vragen (antwoord a of b of c of d)

je krijgt dan een veel beter beeld van wat je wilt bereiken dan open vragen stellen en hier 1001 antwoorden op krijgen die moeilijk te interpreteren valt en lastig te categoriseren.

Dus als voorbeeld:

Vraag: Hoe vaak koopt u een nieuwe helm?
Antwoord:
A- jaarlijks
B- 2-jaarlijks
C- 3-jaarlijks
D- 4-jaarlijks of langer

Als je zo'n vragenlijst maakt vul ik die met liefde voor je in om je te helpen met jouw studie :t:t:t
Hey,

Bedankt voor je reactie, ik heb in dit geval express gekozen voor een kwalitatief onderzoek, zodat ik dieper door kan vragen op de materie. Daarnaast zou ik bij een vaste vragenlijst/enquete erg veel respondenten moeten hebben om een betrouwbare steekproef af te nemen.

Daarom hou ik het bij interviews, dus als je daar toevallig tijd voor hebt, dan heel graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan