Hulp nodig! Suzuki burgman AN 250 2002

15 apr 2020
5
0
Goedemorgen!

Ik heb een beetje hulp nodig wand ik kom er niet meer uit 😅

Ik heb (ja heel leuk) een suzuki burgman gekregen van mijn oude werkgever als deel van mn oprotpremie (ja super)

En hij heeft het de eerste paar maanden ook gewoon gedaan alleen nu heb ik het probleem.
Smorgens ookal vriest het, start hij prima! Slaat in een keer gaan gas erop en wegwezen. Maar smiddags? Laat hij me staan. Hij draait wel rond maar weigerd aan te slaan. De volgende ochtend start hij weer zonder problemen!?!

Ik gebruik hem voornamelijk voor woon werk verkeer. (6km heen en 6km terug)

Is er toevallig iemand die een iedee heeft?? Zou namelijk heel fijn zijn!

Mvg lisa
 
Ook geprobeert maar helaas.
ik heb te vaak meegemaakt dat mensen dat zeggen en ondertussen toch aan de gashendel zitten. Voor de zekerheid. Probeer warm te starten zonder het handvat aan te raken, maar door met 1 vinger het knopje in te drukken. De linkerhand moet gewoon de achterrem inknijpen, maar de rechterhand alles van amputeren, behalve de wijsvinger.
 
ik heb te vaak meegemaakt dat mensen dat zeggen en ondertussen toch aan de gashendel zitten. Voor de zekerheid. Probeer warm te starten zonder het handvat aan te raken, maar door met 1 vinger het knopje in te drukken. De linkerhand moet gewoon de achterrem inknijpen, maar de rechterhand alles van amputeren, behalve de wijsvinger.

Haha ik ben zelf redelijk technisch dus ik had het al wel bedacht en geprobeert 😂 maar helaas 😅 ik wacht nog even met het amputeren als je het niet erg vind 😅
 
Haha ik ben zelf redelijk technisch dus ik had het al wel bedacht en geprobeert 😂 maar helaas 😅 ik wacht nog even met het amputeren als je het niet erg vind 😅
ok, ik ben wat verder gaan kijken (doe ik niet voor scooterrijders)

suzuki-an250-1999-x-carburetor_bigsue0362fig11_6b0a.gif


nr 28 is de choke (wax element) controleer die op werking. Wanneer die niet uit komt of een beetje blijft haken heb je een probleem.
Verder is nr 24 je mengsel schroef. Soms helpt het daar wat aan te draaien.
ook zit er een acceleratie pomp op 18 t/m 23. Dat betekent dat je door wat keer gas te geven zonder contact, extra kan choken. Dat betekent ook dat iemand die leuk langs je scoot loopt en ff aan het gas draait, je scoot kan verzuipen.
 
ok, ik ben wat verder gaan kijken (doe ik niet voor scooterrijders)

suzuki-an250-1999-x-carburetor_bigsue0362fig11_6b0a.gif


nr 28 is de choke (wax element) controleer die op werking. Wanneer die niet uit komt of een beetje blijft haken heb je een probleem.
Verder is nr 24 je mengsel schroef. Soms helpt het daar wat aan te draaien.
ook zit er een acceleratie pomp op 18 t/m 23. Dat betekent dat je door wat keer gas te geven zonder contact, extra kan choken. Dat betekent ook dat iemand die leuk langs je scoot loopt en ff aan het gas draait, je scoot kan verzuipen.

Ik snap dat je het niet voor scooterrijders doet 😂 nog even en dan heb ik eindelijk een andere motor.
Ik ga het strax ff proberen! Thanks voor je snelle reacties!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan