Hulp nodig voor morgen in Utrecht (moet FZ8 ophalen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste motorvrienden,

Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen in Utrecht.
Ik werk momenteel voor TomTom in Amsterdam en moet morgen een nieuwe FZ8 ophalen.
Dit werd het laatste moment aan me gevraagd, en natuurlijk heb ik ja gezegd!

Maar nu heb ik mijn motorspullen (helm, jas en handschoenen) in Delft bij een maatje liggen en hij heeft geen mogelijkheid om de spullen bij me af te droppen (en hij heeft ook tentamen).

Als er iemand is waar ik een (oude) helm, jas en handschoenen van zou mogen lenen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn. Ik kan hem in Utrecht komen ophalen en dan hoef ik niet helemaal op en neer naar Delft. Uiteraard staat er een (goede!) fles wijn tegenover. *O*

MvG

Brakke Gaid :W
 
Heb hier 'n A* textielen jas, broek, zomerhandschoenen en 'n demm/agv helm die je mag lenen.. Als ik 't netjes terugkrijg vind ik 't prima ;) Of je het past en of ik thuis ben is 'n 2e natuurlijk. PB maar voor meer info..
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Tis toch mooi weer?!

naked_biker.jpg


:+
 
Beste motorvrienden,

Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen in Utrecht.
Ik werk momenteel voor TomTom in Amsterdam en moet morgen een nieuwe FZ8 ophalen.
Dit werd het laatste moment aan me gevraagd, en natuurlijk heb ik ja gezegd!

Maar nu heb ik mijn motorspullen (helm, jas en handschoenen) in Delft bij een maatje liggen en hij heeft geen mogelijkheid om de spullen bij me af te droppen (en hij heeft ook tentamen).

Als er iemand is waar ik een (oude) helm, jas en handschoenen van zou mogen lenen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn. Ik kan hem in Utrecht komen ophalen en dan hoef ik niet helemaal op en neer naar Delft. Uiteraard staat er een (goede!) fles wijn tegenover. *O*

MvG

Brakke Gaid :W


ik kan je niet helpen, maar k vraag me wel af wat TomTom met een nieuwe FZ8 moet?
:)
 
Ik werk op Oudenoord, kan een jas, helm en broek meenemen?

Ben om 0700 uur op locatie, dus, give me a call.. :W


Oh, ja, ik heb ook nog handschoenen...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Utrechtterror en BigP.

kan misschien een van jullie mij op mijn 06 bellen (of laten overgaan, dan bel ik wel terug).
Werkt denk ik sneller.

mijn mobiel: 06-34830281

A million thanks!!!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ben je er nou al uit? Heb wel een XL helm, L broek, XL jas etc voor je.

Never mind. Zag tussen de smileys de boodschap niet meer ;)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar je met de FZ8 heen gaat? Ik sta namelijk te trappelen om hem in het echt te zien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan