Hulp Poohbeer of andere Belgen met boete in Nederl

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Ik moet nog steeds een boete van 60 gulden betalen omdat ik in een bebouwde kom in Nederland 55 reed.

Pooh, jij hebt ook eens zoiets voorgehad en hebt dat in een postkantoor geregeld denk ik. Hoe gaat dat concreet in z\'n werk ?

Wissel je hier Belgische franken in Nederlandse gulden en stort je dat dan via een postkantoor op het opgegeven rekeningnummer ? Of gaat het anders ?
 
Ik ben wel geen Pooh, en weet wel niet hoe dat tussen Nederland en Belgie gaat, maar wel tussen Nederland en Duitsland. Is mischien hetzelfde.
Ik kreeg (regelmatig) snelheidsbonnen uit Duitsland. Omdat ik op 100 m van de grens woonde was het volgende het hadigst:
-) naar een Duits (voor jou Nederlands) postkantoor/bank gaan
-) daar precies de hoeveelheid geld opnemen voor de boete
-) dat bedrag laten storten op de rekening waar het naartoe moet.
-) klaar is Sandertje

Dit scheelde mij allerlei bankkosten die je hebt als je het gewoon zou overmaken.
 
Het gemakkelijkste is naar een Nederlands postkantoor gaan en daar betalen. Als je tenminste dicht bij de grens woont.
:]

P.S. Zie dat je ook in Turnhout woont. In Baarle-Nassau zijn ze wel behulpzaam en zullen je wel helpen.
 
Laatst bewerkt:
Grrr, dan wel geen Belg maar vandaag ook 1 binnen gehad 90 piek :( Gelijk een standaard brief gestuurd (bezwaar) www.flitsservice.nl met dank aan ander topic..Hoop dat dat helpt anders toch uitstel van betaling. :j
 
Ik heb geen last van RSI of andere gekke dingen in polsen, armen of ellebogen, ook niet van me rug. Alleen gewrichten van me duim aan de rechterkant, is tijdelijk gaat weer over heeft met klote weer te maken. :( :( Ik werk al lang met een muis :P :P :P
Shitt Foute topic :? :? :? :
 
Laatst bewerkt:
Het gemakkelijkste is naar een Nederlands postkantoor gaan en daar betalen. Als je tenminste dicht bij de grens woont.
:]

P.S. Zie dat je ook in Turnhout woont. In Baarle-Nassau zijn ze wel behulpzaam en zullen je wel helpen.
Gewoon niet betalen kan ook, doe ik in Duitsland nooit zorg wel altijd voor voldoende chash op zak voor als ze me aan houden,
 
Terug
Bovenaan Onderaan