Hulp voor synchroniseren

gietspeed

Rookie
13 jun 2022
20
4
Nieuwerkerk aan den IJssel
Beste mf-ers,

Daar ben ik weer hoor. Na een hoop onderzoek en vervanging kom ik tot de conclusie dat ik mijn carbs moet synchroniseren.
Ik heb een FZS 600 uit 98 en Heb namelijk een probleem vooral bij stationair maar ook qua temperatuur verschil.

De bochten zijn nu na een klein ritje rijden: 1
280 graden 2 250 graden 3 230 graden 4 250 graden.
Nu heb ik het idee dat het door de lucht toevoer komt want de bougies, bobines 3n luchtfilter zijn al vervangen en loste het niet op.
Vandaag voor de 3e keer de carbs opengehaald en kon nu niets meer ontdekken wat er fout zat of vies was. Ze zijn met de hand helemaal gereinigd.

Nu mijn vraag heeft iemand misschien een carburateur synchronisatie set te leen in omgeving Nieuwerkerk aan den IJssel? Zou super zijn!

Uiteraard tegen betaling, kratje bier ofzo😉

Groeten,
Gideon
 
Laatst bewerkt:
Carbs synchroniseren of zelfs bij injectie fietsen gasklephuizen synchroniseren is een regelmatig terugkerende klus. Ik zou persoonlijk voor een leuk setje gaan waar je de komende jaren nog plezier van gaat hebben.

Je kunt het zo gek maken als je wilt, maar koop geen heel goedkoop setje en wel van een goed merk, carbtune zal al snel meermaals voorbij komen.

Je kunt ook 2 klokjes kopen, iets meer werk dan maar daar kan je ook 2 carbs met elkaar en vervolgens de 2 carb banken met elkaar synchroniseren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan