HUM, wel eens je SM gestart zonder uitlaat

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Yep, ik ben bezig om te kijken of ik een sportuitlaat van een SS kan monteren op me SM, dat gaat wel lukken denk ik, maar ik heb hem eens effe gestart zonder uitlaat :9 :) }) :} :9~ *D :P


Dat maakt klappen zeg, merk je dat het een vette 1 cilinder is.
Ben nu alleen een beetje bang }) dat al me moeite om die raceuitlaat op me SM te zetten uiteindelijk een uitlaat oplevert die veels en veels te hard is, maar ja, zien we dan wel weer.

Hee King Okkie, ik denk dat jij het gehoord heb als je thuis was :)
 
Nee kan hem niet starten weet niet hoe ik die 7 koppelings platen en 7 ijzeren platen terug in me Husky 610 krijg :(
 
Nee kan hem niet starten weet niet hoe ik die 7 koppelings platen en 7 ijzeren platen terug in me Husky 610 krijg :(


Wat lukt je niet dan, want je kopprlingsplaten plaatsen is nu niet echt het moeilijkst
 
Als ik alles erin stop lijkt het wel alsof er te veel in zit. Ik krijg de speling op de hendel op het blok ook niet goed afgestelt. Als ik als buitenste een ijzeren plaat neem past ie niet meer op de kartels en als ik zon andere plaat neem zit ie niet ver genoeg meer tussen de haakjes.
 
Ik dacht na revicie en nog geen uitlaat (ook geen bocht...) van 1 keer kicken om compressie te voelen...

Nou, ONWEER! terig wat een herry, over de vlammen tot ver na de band nog maar niet te praten! Haha.. Stationair stond ook wel wat hoog.
 
hmmm...en ik maar denken dat mijn opbouwproject stil ligt omdat ik mijn demper nog pas moet maken...

kan kán dus wel 8-)

toch doe ik het maar niet. Stel dat de vlammen eruit komen or whatever is mn mooie frame meteen weer goor/stuk enz...om over de kappen maar te silencen.

btw..offtopic, misschien heb ik een verloopstukje geregeld om mijn ubergrote titaandemper pas te krijgen :)

nu nog zelf zien te puntlassen B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan