huren duc M620 / suz sv 650

jurgg

MF'er
10 mei 2004
46
0
Ik wil graag een paar types huren om een dagje te testen. Ik denk aan een ducati Monster 620 naked, een suzuki sv 650 naked, (hysung comet 650 naked?), kawa z750....
Weet iemand waar je deze types kan huren?? Alle suzuki dealers in mijn buurt verhuren in ieder geval geen sv's.
Ik wil graag huren, en niet een testrit maken, dan kan ik rustig 1 of 2 dagjes rijden (in de ardennen......@#%!!!!!)
 
In ijselstijn zit toch zon hele grote verhuurder ? Hoe heet die ook alweer ?
Maar testen is niet nodgig hoor, van je rijtje is de duc toch de mooiste! De rest is namaak :+
 
Je keuze is afhankelijk of je kiest met je hart of met je verstand!

- Kies je voor de Soes SV650 dan kies je volgens mij met je verstand, het is een mooie moto voor een leuke prijs en kwalitatief hoogstaand.
Hij rijdt fijn en schakelt heel vlot en het geluid valt ook zeer goed mee.

- Kies je voor de Mostro dan kies je met je hart, met je "cuore"!!
Kwalitatief iets minder dan de Soes ook al zijn ze fel verbeterd. Rijdt heel fijn maar volgens mij iets "stroever" dan de Soes.
De moto ziet er volgens mij wel stukken mooier uit dan de Soes en het geluid, ja dat is het hé. Het geluid van een Desmo valt niet te kopieren, kijk maar naar het blok van de SV, TL, of VTR,..... het geluid van een Duc is om van weg te dromen.

Als ik tussen deze twee moest kiezen, en dat heb ik ook gedaan, dan kies ik de Duc, ik heb er nog geen seconde spijt van!!!

Er is ook nog een belangrijke outsider, ..........de Cagiva Raptor, deze heeft de motor van de SV in 650 cc uitvoering en is ook de overweging waard!!

Hopelijk ben je nu iets wijzer?
 
Hoezo is de kwaliteit dan minder? Ik zit inderdaad vooral te twijfelen tussen de m620 en de sv 650 kaal. De ducati is de mooiste :} , maar ik hou niet van problemen als ik een nieuwe motor koop.
 
Hoezo is de kwaliteit dan minder? Ik zit inderdaad vooral te twijfelen tussen de m620 en de sv 650 kaal. De ducati is de mooiste :} , maar ik hou niet van problemen als ik een nieuwe motor koop.


Rijdt er nu al geruime tijd ermee (sinds eind februari) en heb tot nu toe 8300 Km op de teller erbij mogen zetten :9

En dat zonder ook maar enige protesten van me Monstertje :)

Wel heeftie een klein onderhouds beurtje gehad bij de 1500 km, and that's it :)
 
Proefritten zijn natuurlijk altijd slim, maar als ik blind zou moeten kiezen tussen de Ducati Monster 620, de Suzuki SV650 en de Kawasaki Z750 dan is dat een makkelijke keuze: de Kawa!!

Ik heb ooit een proefrit op (het oude model) SV650 gemaakt; wat een saaie motor is dat zeg. Totaal geen snelheidsbeleving. De Monster is prachtig, maar moet het op teveel punten afleggen tegen de Z750 (vermogen, kosten onderhoud, etc.).

http://www.silverline.nl is trouwens de verhuurder in IJsselstein.

Goedkoper is om gewoon naar een dealer te gaan en vragen om een proefrit op de modellen waarin je geïnteresserd bent. Niet goed gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het huren van een naked SV650 een moeilijke zaak wordt. Meestal worden die enkel in de s-versie verhuurd. Wat betreft het rijden op de nieuwe SV, da's weer beter gesteld dan de oude. Je neemt liever een SV650 dan een Monster 620i, tenminste als het op vermogen enz. aankomt... ;)

Motorrijden is gevoel en emotie, dus je moet idd eens flink testen en dan weet je wat je wil. Mocht je een mooie naked SV650 (nieuw model) willen, ik weet er nog wel eentje... O-)
 
ik wil zelf ook de monster en sv650s gaan huren, lijkt me ontzettend gaaf om zo'n duc te rijden. alleen voor 't geluid al :9~
Iemand die nog een adresje weet waar je een monster of sv kan huren? had net silverline gebeld maar die monster 25kw is totall los ;(
 
bij motoport kun je wel huren, daar hebben ze veel motoren te huur :) ook sv d8 ik
 
bij motoport hengelo hebben ze deze motoren zowieso in de verhuur (ik weet alleen niet waar je woont)
 
Hoezo is de kwaliteit dan minder? Ik zit inderdaad vooral te twijfelen tussen de m620 en de sv 650 kaal. De ducati is de mooiste :} , maar ik hou niet van problemen als ik een nieuwe motor koop.

Kwaliteit minder? Nee hoor... Da's al lang achterhaald. Tegenwoordig is de Monster een zeer betrouwbare fiets. Of je moet onder kwaliteit vermogen verstaan. En dan nog vind ik de Monster met de power laag in de touren veeeeeeeeeel meer fun om op te rijden dan de saaie SV (al vind ik dat ook een leuke fiets om te zien).
Je kunt natuurlijk ook voor een monster 750, 800 of 900 gaan als je wat meer power wil.
Onderhoudskosten liggen wel een beetje hoger, maar ook dat valt heus wel mee.

Proefritje zal het leren, maar waar je de moto's kan huren kan ik je helaas ook niet me helpen.

Suc6 met je keuze en tot de volgende monster meeting! :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan