Hurqvarna wre 125 uit 1999 moet wat sneller!!!

casrenders

Rookie
16 jun 2007
6
0
Hallo,

een maat van me heeft een wre 125 uit '99, maar dat ding loopt echt langzaam voor een 125 2-takt. Weet iemand of die motors begrensd zijn en waar dan wel?

alvast bedankt.

Groete,

Cas
 
Nee Husqys zijn gewoon minder goed ontwikkeld als andere merken.
doe je niet veel aan.
ik zou zeggen koop een TM!
die staan bekend als de snelste 125cc standaard.

gr Roel
 
je kan een snellere uitlaat steken, HGS, PPS, Van Hasselt, FMF, Pro Circuit, wat ze ook vaak doen is een ander membraam steken -> v-force, boyesen. Kijk ook maar eens naar de carburator, en eventueel cilinder laten bijwerken...

dan moet hij toch goed rijden hoor:p
 
Het is een enduro en die zal wss wel een beetje geknepen zijn t.o.v. de CR. maargoed krijg je ook weer een stukje duurzaamheid voor terug.

Ik zou hoogstens een andere uitlaat kopen en anders opzoek gaan naar een nieuwere of zwaardere.
 
Heb je t over topsnelheid dan moet je ook niet teveel verwachten :N , daar is geen 1 lichte offroad goed in :$ en ook niet voor gemaakt :N
 
Als het een orginele enduro is zal hij begrenst zijn vooral in de uitlaat en demper.Powervalve zal een strakkere veer hebben dan de cr modellen en denk dat de poorten ook een andere timing hebben (uitlaatpoort kleinere diameter).Ontsteking zal ook wel een andere timing hebben (CDI zal anders geprogrammeert zijn). Weet uit ervaring dat een 99er cr 125 vooral in het zand niet snel is.Op de harde stukken liep hij goed.Dus zoek of er iemand een cdi en cilinder heeft liggen van een cr model en dat je die misschien mag gebruiken of vergelijken. Uitlaat zal zeker schelen met crossdemper.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan