Husaberg 450 2012

Edje v. M.

MF veteraan
21 jun 2006
1.101
16
Gekocht in 2015 en sindsdien eigenlijk alleen 2 keer mee op vakantie geweest naar Portugal en Marokko (achterop de aanhanger die kant op om daar offroad te rijden). Ik heb nu een nieuwe hobby gevonden dus de husaberg kan de deur uit. Hij reed altijd erg fijn, maar tijdens de laatste vakantie in Marokko begon hij in te houden. Ik vermoed dat er een brandstoffilter verstopt zit. De motor is toen achterin de sercive-truck geladen en thuis in de garage beland. Ik heb geen tijd om uit te zoeken wat er mis mee is. Hiervoor liep de husaberg altijd erg goed (ondanks de km's klonk hij beter dan andere motoren die al gereviseerd waren). De motor is dealer onderhouden bij Bart van der Velden motoren in Boekel. Tijdens de reizen naar Portugal en Marokko is het luchtfilter steeds bijtijds vervangen en is de olie een paar keer ververst (incl. filters). De koppeling is voor de laatste reis vervangen, verder is het blok nog nooit open geweest (afgezien van kleppen controleren/stellen en ander normaal onderhoud).

Ik heb de motor destijds bij Bart van der Velden gekocht, daar was de motor tot die tijd ook altijd in onderhoud geweest (de motor stond na iedere rit bij de dealer binnen, de vorige eigenaar had geld genoeg, maar niet de kennis of de tijd om zelf te sleutelen).

De originele kentekenplaat krijg je er los bij, de extra verlichting haal ik er nog af (hiervoor is niet in de kabelboom geknipt). De accu is helaas overleden (hij start misschien nog net als ik m aan de lader hang). Knipperlichten zitten er niet op.

De motor loopt op dit moment dus niet goed.

Vraagprijs €3000,-

Bijlagen

Laatst bewerkt: