Husaberg blows in your face

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Altans vroeger toch naar het schijnt :P


Sigma heeft zijn keuze gemaakt uit het bos van de SM's en heeft (zoals ie meestal doet) gewoon de snelste en bruutste gekozen, namelijk de Husaberg FS650

Als nu die Gix weg is kan ikke de Husa bestsellen

Ben deze week bij de enige dealer in Belgie geweest zie zowel Husaberg, Husqvarna als KTM verkoopt, na 10 minuten praten wist hij ook dat ik deze moest nemen, hij verzekerde me dat de kwaliteit grandioos gestegen is en dat bij goed onderhoud (olie elke 500 wisselen, elk gebruik peilen, kleppen elke 1500 km stellen) en bij voorkeur zwaar misbruik }) niet meer of minder betrouwbaar is dan een andere Europeaan

:9~ :9~ 70pk, 110kg, Spiegler schijven :9~

[me]Sigma is in love 8-)
[/me]


307.jpg



Husaberg_Fe501_LHF_600p.jpg



Dan ff knippers en spiegels slopen, licht er af, crossplaat met endurancelamp er in en gummen maar :P

index.jpg
 
woah! gaaf man! heb je je gixxer dan eindelijk weten te verkopen/verloten?
 
Zal wel erg lekker rijden. })

Alleen is het nou de bedoeling dat je om de tien ritten de olie weg kan gooien? Dat klinkt wel erg extreem!
 
Zal wel erg lekker rijden. })

Alleen is het nou de bedoeling dat je om de tien ritten de olie weg kan gooien? Dat klinkt wel erg extreem!

ding is extreem...zoveel vermogen uit een 1cilinder...gek he...die onderhoudsintervallen..

blij met het xrretje...

Sigma, hoop dat je nog tijd voor je zoontje overhoudt (of had je meer kroost?) met die intervallen :+
 
wist niet dat een SM zo schofterig veel onderhoud nodig heeft :?

anyway niet helemaal mijn stijl, maar als jij er blij van wordt ;)

Wel altijd een geweldig geluid die dingen. en je kan er pleures hard en schuin mee heeft een rijder in oostenrijk mij gedemonstreerd.

btw die foto, is dat Biaggi voor ie zijn poot brak?
 
Ga dat ding eerst maar eens op een slaapverwekkende manier inrijden })

inrijden? wat is dat :+


Weet er 1 staan met 230 km op de teller, mid life crisis patient die zich bescheten heeft tijdens het inrijden :X

voor een leuke prijs (hoop ik B| )
 
Weet er 1 staan met 230 km op de teller, mid life crisis patient die zich bescheten heeft tijdens het inrijden :X

Had hij al eerder op een motorfiets gezeten? :P

Die 70pk zal een vrij ruime opgave aan de kruk zijn denk ik. Alleen supersportrijders geven het vermogen aan de kruk op, dan hebben ze eerder het gevoel snel te zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan