Husaberg FS650 uit 2002

MadMike

Die hard MF'er
27 mrt 2005
395
0
He hallo,

Ik kan mijn TL1000 ('99) waarschijnlijk (in)ruilen op een Husaberg uit 2002 net 3k km.
Nou heb ik er vanavond even op gereden (het regende en er zat een semi-slik op.
Dus durfde niet echt gek te doen.
Nu sloeg dat ding bij mij iedere keer uit als ik iets teveel gas gaf bij het optrekken.
Ligt dat aan mij of is er iets met de afstelling niet helemaal lekker.

Tja voor de rest heb ik van een sm niet echt veel verstand dus alle hints en tips zijn welkom.
 
geen enkele motor hoort uit te vallen als je gas geeft, iets met afstelling dus....dat zou het minst erge zijn wat er mis mee kan zijn -O-
 
Ka het was net alsof hij gelijk verzoop en afsloeg als je dan een beetje gas gaf en daarna veel ging het goed zodra hij dus over dat punt was was er geen probleem.

Tja als ik het zo lees zijn dus de krukas lagers van voor 2004 niet echt betrouwbaar.
Hmmm moeilijk, kan hem ook nog ruilen tegen een Yamaha TTR600 uit 2000 met 5k erop en die man wil nog wat bijleggen op me TL die TTR is helemaal overnieuw gecoat en nieuwe excel velgen enz een plaatje (op de foto)

Waar wil ik de motor voor gaan gebruiken ik woon net buiten R'dam en werk in de stad nu rij ik dus alleen maar stad meestal binnendoor en daarom wil ik me TL dus wegdoen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/400101/e9cc24bba28d29ffdb25cf524c48baf4 (106_0606.JPG)​
 
Leuke fiets op de foto!

Heb totaal geen technische kennis over die dingen. Hou in het achterhoofd dat als ie besluit die in te ruilen, je net zo weinig zekerheid of minder hebt over de betrouwbaarheid naar mijn mening. Die lagers kunnen ook aan gort zijn.

Als er echter al slechte ervaringen zijn of de kenners raden het af; niet doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan