Husaberg FS650E Bj2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bericht aangepast,geinteresseerden kunnen uiteraard een proefrit maken op de Berg *D

Nou ik ben wel geinteresseerd. Helaas moet ik wel betalingsregeling vragen, kan het in termijnen? Dus wanneer mag ik ff rijden :+ .



Maat van me heeft een husky en SM is echt gaaf rijden. Maar voorlopig kan ik het niet betalen, niet dat ik klaag want ben student en heb motor dus dat is al mooi *O*.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Is mijn bod nog niet interessant genoeg?

Groeten,
Prijs is dus 5750 euries.Is al retescherp en wil dus niet gaan zakken.
Weet niet wat jouw laatste bod is.
Enne,brommer staat in Helmond aan een heeeel groot slot en vloeranker en alarm en pitbull in de garage.
 
Trouwens,laat je niet intimideren door het filmpje.Je kunt er namelijk ook normaal mee rijden. ;)
 
Zaterdag komen ze hem ophalen als alles goedgaat.Aanstaande eigenaar was zeer te spreken over de Husaberg.Vandaag nog gebeld dat ie hem vrijdag al op kon halen dus vrijwel zeker dat ie weg is.
Helaas voor anderen dus.(en voor mij,ben voorlopig weer brommerloos...)
 
Heb er vorige week ook ff mee ge :]
En was heel zenuwachtig enz om erop te rijden door de verhalen die ik erover had gehoord :Y
Reed dan ook zeer voorzichtjes maar na een paar bochtjes was ik eigenlijk geschrokken hoe gemakkelijk de motor wel reed en vanaf dan... })
Wheely's zijn geen probleem op deze motor :} en hij voelt echt mega licht en je kan er idd ook normaal mee rijden alhoewel het leuker is om er het beest mee uit te hangen want da kan hij ook makkelijk 8-)
Enigste wat ff wennen was was de vering die beweegd gwn bijna nooit niets :?
 
Good memories. })

full


Veel plezier met de zaak en het vaderschap etc. ;) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan