Huskies..

Pimmie

MF veteraan
9 mrt 2003
6.533
370
Zoetermeer
Effe een vraagje;

Ik kan aan een 410TE komen en ben hier ook serieus over aan het nadenken.
Lekker ombouwen naar een SM en leren rijden met zo'n apparaat. Nu heb ik gehoord dat de 410 niet al teveel pk's heeft maar uiteraard genoeg om mee te leren.
Word ik nu een echte SM god en heb ik meer vermogen nodig is het dan mogelijk om alleen een 610 cylinder op het carter te plaatsen ( en naverwante artikelen), is het carter van de 410 dus hetzelfde als de 610?

Alvast bedankt :]
 
misschien kan je wel een snelle uitlaat kopen, betere vonkjes er in stoppen en een polinie evo kopen!!
 
ik zou gewoon lekker meteen met een zwaardere beginnen (kan dat met je rijbewijs?) en jezelf veel moeite besparen..
 
ik zou gewoon lekker meteen met een zwaardere beginnen (kan dat met je rijbewijs?) en jezelf veel moeite besparen..

Ik rij nu al 14 jaar motor, 2x ZXR, Ducati 900, Ducati 748 en nu Aprilia Tuono... ;)

Het is puur voor erbij, kennismaken met het fenomeen Supermotard en een lichte fiets voor mijn vriendin (mits ze bij de grond kan :X )...
Het liefst zou ik ook meteen zwaarder beginnen maar deze 410 kan ik eventueel ruilen voor de Kawa Zephyr van mijn vriendin...

Bij de Duc 748 weet ik dat de carters exact hetzelfde zijn als de zwaardere modellen vandaar dus mijn vraag of dat bij huskies eventueel ook kon...

Die XR ziet er trouwens :P uit! :}
 
dank u dank u :)

als je deze voordelig kunt krijgen, die husk, dan zou ik em gewoon nemen en em later desnoods inruilen.
Je kunt voor de zekerheid even naar de specificaties zoeken (slagen van de blokken en de vermogens/koppel) Vraag me af of ze in PK erg veel schelen, lijkt me dat ze meer in koppel schelen.
Slag is ongetwijfeld verschillend dus een andere cilinder zit er denk ik niet in om erop te monteren.

Met zo'n 410 heb je ook meer dan genoeg lol denk ik :) het zit niet altijd in de power...
 
Boring x slag van de 410 is 91.5 x 60.8
Boring x slag van de 610 is 98 x 76.4

Zal dus inderdaad niet gaan.

Correct, de 410 heeft 34 pk, kan je toch ook al leuk mee spelen. Ik kwam trouwens op een Belgisch forum (misschien ligt het daar aan ;) ) een 410 met 70 pk tegen!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan