Husky 610 te

YAMAHA FZR

MF veteraan
22 sep 2002
3.993
0
Hendrik ido ambacht
Ik zit er aan te denken om een husky te kopen

maar de eigenaar geeft aandat hij slecht start

is dit een vaker voorkomend iets of hebben jullie tips
ik ben hier erg in geinteresseerd

morgen bel ik met de huidige eigenaar
over hoe en wat

dan post ik het wel

dit is hem
full
 
zoals bij mij in de ondertitle doorgeschrapt is
moet hij toch wel leuker gaan worden

maar eerst kijken en rijden
voordat ik de ondertitel weer aanpas

groet
 
Slecht starten zal ook wel betekenen slecht onderhoud, en bij een goede relatie met een dealer had hij dat ook wel even direct gefixed. :P

Die Husken hebben juist nauwkeurig onderhoud nodig, dus ik zou zo al bijna zeggen: links laten liggen. :)

Maar misschien heeft hij er wel een goede reden voor.
want hoe lang heeft hij zelf die motor al, kan ook iemand zijn die niet zo goed kan trappen. ;)
 
Zo'n husky wil ook hebbe.. :] :]

Inderdaad dat slecht starten, wanneer start ie slecht??

Koud?, na een dagje of meer :o
Als ie gelopen heeft start ie dan wel meteen :o
Klepjes stellen/ staat van onderhoud :X

Er is altijd wel iets van te maken, maar hoe is ie verder O-)
 
Slecht starten,....jeetje nog nooit meegemaakt, maargoed.
Hen zelf een nieuwer model maar ook met kickstarter ( dus geen elektrische starter erop ).
Koud,....hooguit 3 trappen, eerste met choke, daarna choke eraf en soms 2de en anders 3de trap zeker aan.
Warme start,...1 trap.
Dus zal nooit veel aan mankeren, zelden gehoord dat een Husky slecht start en trek ook zelf op met een supermotard-team dat alléén met Husky rijd, dusja....
Wat moet ik er meer van zeggen.
Aan jou de keus natuurlijk, maar zal een kleinigheid zijn naar mijn mening maar ken die motor niet dus geef alléén maar mijn bevindingen hiermee.
Hoor het wel.
Succes, groeten...Richard :] .
 
vind die oudere TE610 echt niet aan te raden om te kopen, de meeste die ik ken die er zo eentje in huis gehaald hadden hebben er niet anders dan problemen mee gehad, van welk jaar hij is maakt blijkbaar niet uit, 1 van me maten had er 1 uit 93 en die heeft nooit echt goed gelopen, en een andere maat had er 1 van 97 en die had ook serieuze problemen ermee, kleppen die niet goed funcioneerden, nadien zelfs stukje van een klep afgebroken, kickstarter die het liet afweten op een bepaald moment

dat een enduro/sm uit die tijdsperiode fragieler is ok, maar de problemen die ik heb gezien met die 610 huskies kwamen een beetje te vaak voor...

http://www.supermotard.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5506&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Zal een foto bijvoegen van m'n eigen Husky model 2000, altijd leuk.
Maar informeer maar eens bij zaken en dealers die bekend zijn met Husky, zul je wel horen dat het niet of zelden voorkomt, en zoja zal het wel een kleinigheidje zijn.

full


Groeten,..Richard

:] .
 
Er zijn twee grote perioden bij de Husky's.De periode voor de oliepomp(spatsmering)en na de oliepomp(als ik mij niet vergis vanaf 99-00)Die zonder zijn wat broser,doch alles kan breken,en het zijn en blijven motoren die ontwikkeld zijn om te racen,crossen,enduro....Op zich zijn die zonder oliepomp niet slecht (heb er zelf ook eentje)alleen moet je vermijden om lange tijd aan zelfde toerental te rijden,en veel onderhoud geven.Wat dat slecht starten betreft is het niet iets om zorgen over te maken.Husky's zijn zoals eerder gezegd zijnde héél onderhoudsgevoellig,en dit is niet veel meer of een carb afstelling.Of zoals De Koen zegt,trappen trappen en nog eens trappen.Toen ik de mijne kocht startte die bij de verkoper zonder problemen,alleen toen ik het ging proberen deed die plots niets meer.....Het is gewoon een trukje om die dingen aan de praat te krijgen ;)
 
heb een reactie terug

de moto is uit 1992
en heeft geen kilometerteller
hij start slecht EEn par keer trappen
maar als hij loopt blijf hij lopen

is het wat ????

hier nog een piccie

naamloos1.jpg
 
een andere maat had er 1 van 97 en die had ook serieuze problemen ermee, kleppen die niet goed funcioneerden, nadien zelfs stukje van een klep afgebroken, kickstarter die het liet afweten op een bepaald moment
Wat dat een zwarte naar Supermotard omgebouwde? :X
 
slotje aub

aangezien iemand ander hem gekocht heeft

don't be panic,of was de prijs zodanig dat je je eigen nu genaaid voelt,er zijn genoeg leuke dingen te koop,en als ik het zo hoor magtie echt niet meer dan 1200 euro kosten en zelfs dat is al teveel als ik het zo hoor...suc6 met je speurtocht. :W
 
1000

nee hoor ik gun iedereen een leuke fiets
maar ik had al een tijd zitten zoeken naar een husq
en deze was ook nog maar een dorp verder te koop
 
Terug
Bovenaan Onderaan