husky 610

rtad

Rookie
24 okt 2004
5
0
oldelamer
Goeiedag ben nieuw hier maar heb al wat vraagies,heb een husky 610 van 94 gekocht en wil er een supermotard van maken.voorwiel(akront)heb ik al nu nog een achterwiel,wie heeft er een te koop en wat voor maat kan er het beste in?(4.25 ,of 4,5)Is het ook mogelijk om op het blok een oliepomp te zetten,heeft er niet een namelijk.weet iemand ook nog een kenteken los te koop?deze is zonder maar wheelies op de weg maken is toch mooier!
 
Stranger heeft er ook eentje, maar zijn ketting ofzo liep tegen zn velg aan zag ik laatst...weet niet wat voor maat achterwiel hij heeft...kunt em ff mailen op jordi@chello.nl

kenteken betekent heel ander frame :) en oliepomp erop bouwen...ik neem aan dat er bepaalde kanalen door het blok lopen voor de olie, dus lijkt me niet dat dat er makkelijk opgebouwd kan worden.
 
waarschijnlijk de standaard praatjes gehoord over 'het risico met wheelies zonder oliepomp'...

zijn de meningen heel erg over verdeeld.

Ik vind nog steeds: als de pomp écht niet nodig was hadden ze hem er niet opgezet in 99 (in die tijd iig)
 
Heb hem zo gekocht(rookte veel)de vorige eigenaar dacht dat alleen de zuigerveertjes kapot waren,heb thuis gekeken aan de zijkant blok en zag allemaal ijzervijlzel,dus eronderuit dan maar ,nu kijken wat er allemaal stuk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan