husky start niet

dopebelg

MF'er
8 aug 2006
178
0
neerijse
yowz , mijn husky start niet meer ,

ik heb : nieuwe bougies , elektriciteit helemaal nagemeten , nieuwe ontsteking en nieuwe bobine ... nog steeds niks ;(


iemand een idee wat het nog kan zijn? want ik heb er geen idee meer van , fotos heb ik niet , camera kapot .

als iemand ene idee heeft wat het nog zou kunne zijn , ik zal het proberen.

grtzzz
 
Door Biker-mouse op 14-09-2006 18:33



Carburateur schoongemaakt?

Komt er benzine in de cilinder?





jep , motor is paar maanden geleden gereviseerd en carbu is perfect proper , benzine komt er ook in de cilinder .

grtzzz
 
yowz , mijn husky start niet meer ,

ik heb : nieuwe bougies , elektriciteit helemaal nagemeten , nieuwe ontsteking en nieuwe bobine ... nog steeds niks ;(


iemand een idee wat het nog kan zijn? want ik heb er geen idee meer van , fotos heb ik niet , camera kapot .

als iemand ene idee heeft wat het nog zou kunne zijn , ik zal het proberen.

grtzzz
wat is de kleur van de vonk, de kleur van de vonk moet echt blauw zijn, staat de ontsteking op het goede tijdstip. Misschien heeft de bougiekap slecht contact of heeft hij ergens lekspanning naar het blok of frame, het hoeft maar een klein beetje te zijn om ervoor te zorgen dat hij niet wil starten.
 
wat is de kleur van de vonk, de kleur van de vonk moet echt blauw zijn, staat de ontsteking op het goede tijdstip. Misschien heeft de bougiekap slecht contact of heeft hij ergens lekspanning naar het blok of frame, het hoeft maar een klein beetje te zijn om ervoor te zorgen dat hij niet wil starten.

:^

Als er benzine in de cilinder komt en er is een vonk, dan moet dat ding gewoon lopen en anders toch zeker wel een plof geven!
 
ik weet niet waar jullie techneuten de afgelopen 15 jaar gezeten hebben maar op motoren van tegen woordig zit een digitale ontsteking die altijd goed staat |( |( |(

In mijn grot natuurlijk, bij de mijne Bj 94 kun je grondplaat verstellen en staat er een graden verdeling op de ontsteking. Hier een pagina uit het het werkplaatshandboek van Husqvarna.

full
.
 
Digitaal of niet je kan hem bij een huskie wel een graad of 30 verdraaien...
Maar het lijkt mij dat er ergens iets niet klopt in de bedrading...
Zoals de dodemansknop of contact verkeerd om aangesloten ofzo...... :?

OOOO dubbel gereageerd haha
 
Digitaal of niet je kan hem bij een huskie wel een graad of 30 verdraaien...
Maar het lijkt mij dat er ergens iets niet klopt in de bedrading...
Zoals de dodemansknop of contact verkeerd om aangesloten ofzo...... :?

OOOO dubbel gereageerd haha

dat zou ook goed kunnen, hij heeft wel vonk maar die kan natuurlijk ook weg lekken waardoor de sterkte afneemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan