Husky :-)

Mm ik heb net het filmpje "wheels of pain" nog eens gezien, nu snap ik ook weer waarom ik SM zo mooi vind (mjah de motors dan he :P )

Een wheelie om t spatbord achter een beetje bij te schaven./...geweldig
 
wat nieuwe plaatjes, nog weinig verschil, enkelt spiegel eraf en handkappen erop nu de knippers er nog af :)

full
 
Ik vind die koplamp echt vet man :9~ . Ik vind de bike alleen nog wat zwart/wit ogen. Misschien wat opkleuren met stickers.

BTW:
Stickers kun je gratis bestellen, is vet man :) . Ik had gemaild naar Renthal, FoxRacing en Alpinestars. Renthal stuurde echt een berg 8-)
 
Ik vind die koplamp echt vet man :9~ . Ik vind de bike alleen nog wat zwart/wit ogen. Misschien wat opkleuren met stickers.

BTW:
Stickers kun je gratis bestellen, is vet man :) . Ik had gemaild naar Renthal, FoxRacing en Alpinestars. Renthal stuurde echt een berg 8-)
Mja maaar dan moet je wel ook die merken gebruiken anders is het zo scooterachtig ;)
 
Mja maaar dan moet je wel ook die merken gebruiken anders is het zo scooterachtig ;)
Yup, dan koop je toch leuk Tech 8 boots van Alpinestars, een mooi Fox pakkie of gloves en wat Renthal tandwieletjes/kettingen/handlebar :P . Als je geld hebt.

Of je doet als ik, Alpinestars handschoenen, Fox T-shirt, Renthal uhhhh --> staat gewoon vet 8-) .
 


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/9383/ecb8b848f4d24fe53f12f71cf511909d (achterkant.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan