Husqvarna 350 TE

Schobbejak

MF'er
25 aug 2005
236
0
33
vught
Hierbij bied ik mijn Husqvarna aan, hij is helemaal opgeknapt omdat ik er zelf op wilde gaan rijden maar omdat ik pas eind september op kan voor mijn rijbewijs gaat hij weer de deur uit... helaas... Mijn vraagprijs is 1850 euro. Ik heb de volgende dingen gedaan aan de motor :

- Nieuwe prolink bussen + keerringen.
- Nieuwe lagers + keerringen doorgaande as blok/frame/achterbrug.
- Nieuwe nokkenasketting + klepjes recent gesteld.
- Een lekker breed nieuw crossstuurtje van WRP.
- Nieuw voorspatbord + handkappen + koplampunit (originele krijg je erbij uiteraard, is niks mis mee!)
- Frame nieuw lakje gegeven (blauw) + kappen professioneel hoogglans zwart laten spuiten.
- Nieuwe ketting + tandwielen.
Motor is perfect in orde, ik krijg hem binnen 5 keer kicken aan het lopen, maar ik moet nog steeds onder de knie krijgen hoe ik een 4takt aankick.

Voor degenen die het niet weten, er ligt een 350 cc 4takt blok onder met dubbele uitlaat en een acceleratiepomp, behoorlijk snel ding dus.

Hij is trouwens ook gewoon met kenteken, dus een kwestie van overschrijven en vlammen. Het is echt een lekker machientje om op te raggen.

Ik heb er nu excel crossvelgen onder liggen met goeie bandjes en 1 extra achterband, maar ik heb ook nog een set gloednieuwe supermotard velgen met rvs spaken liggen, heb ze laten omspaken met originele husqvarna naven + nieuwe bandjes erop van 100 euro pst.
Deze zijn ook te koop tegen meerprijs uiteraard. Foto's heb ik op het moment helaas nog niet, maar die komen er binnen een weekje op te staan. Heb je geen geduld? Bel dan even naar mijn 06 (0653326432) dan stuur ik ze even naar je op !
Groetjes

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
11
Foto's heb ik op het moment helaas nog niet, maar die komen er binnen een weekje op te staan. Heb je geen geduld? Bel dan even naar mijn 06 (0653326432) dan stuur ik ze even naar je op !
Groetjes
Kunnen ze je niet beter emailen, ivm opsturen :?

;)