Husqvarna 510 SMR '08

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadyAcres

Die hard MF'er
21 mrt 2009
276
0
Bergeijk
Bij deze bied ik mijn Husqvarna 510 te koop aan, kan het geld beter voor m'n nieuwe huis gebruiken :)

Banden, ketting/tandwielen zijn nog in goede staat. Olie, filters en bougie zijn kortgeleden vervangen.

Km.stand 3620

Extra's : Arrow uitlaatdemper, zwarte achterbrug/koppelingsdeksel, husqvarna stickerset, horizontale kent.plaathouder en racetech handkappen.

Originele kent.plaathouder, reservesleutel, boekjes etc. krijg je er ook bij

Voor de eventuele nieuwe eigenaar heb ik ook nog n paar crosslaarzen van het merk Stylmartin liggen (maat 44), ze zijn nog zo goed als nieuwe want ik rij eigenlijk altijd met m'n racelaarzen. Deze krijg je er gratis bij.

MFprijs : €6000

Evt. inruil met een (véél) goedkopere SS oid is bespreekbaar.

Voor vragen stuur even een pb

1Tub4nxUfVdl+RbKdjhJmw==.jpg


SSA2ESMLDzpQbIF1KtmpwA==.jpg


GAc8L9ZnWqIyFsu3Epk1Lw==.jpg


YzMjaHeg==.jpg


59K7Fsf30Ar9mW4BsCxV1w==.jpg


n37C9s5uhIPIv+uIOUmJkg==.jpg


jK8NkRfHXcto5yTC+haAEw==.jpg




ejNe2ITgdqXMd2TfoNw==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zoiets staat toch mooi in je nieuwe huis?..

Dikke bike , kickie.
kick voor deze puike bike :) wil wel ruilen? gewoon stukje bankstel weg laten . op deze zit een wat comfortabeler zadel en past ook bij jouw in de woonkamer :)
img :P kon het niet laten.
81536392_323008101.jpg
 
Laatst bewerkt:
kick voor deze puike bike :) wil wel ruilen? gewoon stukje bankstel weg laten . op deze zit een wat comfortabeler zadel en past ook bij jouw in de woonkamer :)
img :P kon het niet laten.
[afbeelding]

:9~ Ziet er zeker niet verkeerd uit zo'n machine in de woonkamer.. maargoed, weet niet of je van plan bent om wat geld bij te leggen, anders zit ik met een andere motor te kijken die ik weer te koop moet zetten :+
 
Idd, zulke lui weten totaal niet wat een fiets als deze waard is..

Succes met de verkoop, vind het een prachtding.
 
Moet het speciaal een goedkopere SS zijn of is er ook een opening voor een iets oudere SM.....bijv.525 exc 2005.
 
Moet het speciaal een goedkopere SS zijn of is er ook een opening voor een iets oudere SM.....bijv.525 exc 2005.

Nee helaas, vind een beetje het nadeel van een sm dat je er niet snel grote afstanden mee aflegt.. daarom wil ik eigenlijk het liefst (volgend seizoen) weer een 4 of evt. 2 cilinder hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan