Husqvarna 570 SMR (originele fabrieks Supermotard)

:N

dé oplichter _O-

Nou nou....wat een machtsvertoon......grote jongen om mij voor oplichter uit te maken....ik begrijp t ff niet..... :W :}

Ik heb op de motor, zoals je kunt lezen, nogal wat extra ondedelen zitten, oa
rentalfatbar, 5,5" achterwiel etc etc.......die krijg ik ook niet voor nop bij Paul (www.bonmotoren.nl) daar issie gekocht.....

De prijs die jij noemt klopt wel ja...voor een kale motor.... :Y :z Mijn prijs vraagprijs voor de oplettende lezer....en daar is altijd over te praten

Maare, mijn excusses dat ik jou fotootje gebruikt heb als voorbeeld van de aufpuff! ;( Zal t nooit meer doen.... ;( : '(

ff een vraagje off the record; werk jij bij Profile in Dongen? Daar is ook een gozer die Nordschleife fanaat is en een 570 SMR heeft of had??

Nou voor alle mensen die serieus intresse hebben in de motor en willen komen kijken of ik een oplichter ben, die kunnen me bereiken op.....zie bovenstaande berichten....
 
Nou nou....wat een machtsvertoon......grote jongen om mij voor oplichter uit te maken....ik begrijp t ff niet..... :W :}

Ik begrijp niet dat je iemand anders zijn foto's gebruikt om je eigen motor te verkopen. Dat is op zijn minst toch vreemd te noemen :? Waarom niet van jezelf ?
enne..achter "oplichter" staat een smiley he ;)

ff een vraagje off the record; werk jij bij Profile in Dongen? Daar is ook een gozer die Nordschleife fanaat is en een 570 SMR heeft of had??

:N

Ik werk bij Lage Landen.

Ik weet volgens mij wie je bedoeld. Joep/Jaap ? Die was laatst ook bij Paul.
 
Okee.....enigste reden dat je jouw foto gebruikt heb is dat ik de Leovinci er slechts 3 dagen op heb gehad....daarna onderuit gegaan......is overigens niet aan de motor te zien....deze is door Paul geheel gerepareerd met originele onderdelen (subframe, zijkappen, achterspatbord, achterlicht, ect)...maar ik vond t wel zo eerlijk dit te vermelden!!

Ja, Jaap heet die gozer......idd.....
 
ff een vraagje off the record; werk jij bij Profile in Dongen? Daar is ook een gozer die Nordschleife fanaat is en een 570 SMR heeft of had??

Hee, dat ben ik :W

Had een 570, binnenkort een 2007 model 610 :]

Te koop:

• Compleet Leo Vince RVS uitlaat systeem (is door glij-er verbogen, daarom nu originele uitlaat!!, een handig iemand kan dit goed repareren!!)

:N

Ben gisteren bij Paul geweest en heb die leovince gezien, volgens mij en volgens Paul is dit echt niet meer te redden. Doodzonde van zo'n mooie pijp -O-
De orginele uitlaat is ook nog van Paul, dus hij zou je nog ff bellen.

Te koop:

Supermooie Husqvarna 570 SMR ’06 , modeljaar 2005, in mei 2006 op kenteken gezet.
Alle papieren, boekjes en originele onderdelen aanwezig, sinds te naam stelling slechts
644 km gereden (zie foto). Motor is nieuw gekocht bij Bonmotoren in Den Bosch, heeft een met originele onderdelen gerepareerde glijschade (factuur aanwezig), is weer als nieuw.

:Y

Ken de motor zelf niet, maar volgens Paul zie je idd niks meer van de schade.




Te koop:

Ik verkoop de motor ivm gezinuitbreiding en dus andere prioriteiten + te weinig tijd!!! Helaas!!

Kan je de motor echt niet houden ?? Je gaat een hoop lol op 2 wielen missen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan