Husqvarna 570 SMR (originele fabrieks Supermotard)

R6&RS250

MF'er
10 apr 2003
80
0
Raamsdonksveer
Te koop:

Supermooie Husqvarna 570 SMR ’06 , modeljaar 2005, in mei 2006 op kenteken gezet.
Alle papieren, boekjes en originele onderdelen aanwezig, sinds te naam stelling slechts
644 km gereden (zie foto). Motor is nieuw gekocht bij Bonmotoren in Den Bosch, heeft een met originele onderdelen gerepareerde glijschade (factuur aanwezig), is weer als nieuw.
Heb de volgende extra’s meteen bij nieuw laten monteren:
•      Compleet Leo Vince RVS uitlaat systeem (is door glij-er verbogen, daarom nu originele uitlaat!!, een handig iemand kan dit goed repareren!!)
•      Luchtfilterkast is open gemaakt en motor afgesteld!
•      5,5 inch achterwiel (Excel) + brede hand opgesneden slick Maxxis
•      Polisport handkappen (extra sterke beugels)
•      Rental Fatbar stuur (zwart) incl. gefreesde Alu kroonplaat beugels
•      Nylon valdoppen op voor en achteras
•      Cross achterspatbord + led achterlicht + hoge kentekenplaathouder
•      Pro-grip handvaten (blauwzwart)
•      Alle meegeleverde onderdelen zoals; knipperlichten, passagiervoetsteunen, etc in doos

Motor heeft tot mei 2007 fabrieksgarantie en is dus vlamnieuw!!! Ik verkoop de motor ivm gezinuitbreiding en dus andere prioriteiten + te weinig tijd!!! Helaas!!

Motortrailer, drie seizoenen oud, drie keer mee op zomervakantie geweest, geschikt voor drie motoren. Geheel gegalvaniseerd, sterke oprijgoot, compleet met neuswiel en beugel voor 3de motor achterwaarts te plaatsen
Vraagprijs Euro 450,--

Voor meer info, graag contact opnemen met Alexander, 06-53 69 14 97

full

full

full

full

full

full

full

389930

full

full
 
Dhaaaa......prijs van de Husky vergeten!! |( _O-

Vraagprijs Euro 8.250,-- :]

Bij vragen 06 -53 69 14 97 of alexander.lang@planet.nl
 
Motortrailer staat nu geladen met husky en 640 LC4 SM voor vakantie Italia!!

Na vakantie kan de hoogste bieder hem ophalen.......
 
haha, husky voor 450 te koop, wow *O* ....... nog ff goed lezen.. oh wakker worden thijsje, het is de trailer die voor 450 te koop staat..... |(



:9
_O-
 
Wil je zo vriendelijk zijn om de volgende keer je eigen foto's te gebruiken ??

Deze foto is van MIJN oude smr570 !! En dus niet van jou fiets ! :(
Lijkt me ook niet eerlijk om hem zo te koop te zetten met een mooie foto van mijn uitlaat, terwijl je eigen leo vince beschadigd is. :?

Het gaat om deze foto :

full


Dit is mijn oude 570RR (zie zijstickers), deze is tegenwoordig in het bezit van mf-er FOL!!!


en dan nog iets van www.bonmotoren.nl :

"LAATSTE KANS:
De laatste 2004 modellen met spectaculaire kortingen.
Husqvarna 450/570 SMR: normaal € 9699,- nu € 6999,-

We hebben nog enkele Husqvarna's van het type SMR 450/570 staan die langzaam plaats moeten gaan maken voor het 2006 model. Dus vind je het niet erg om met de kleuren van een overig model te rijden en toch te profiteren van de volledige 2 jaar fabrieksgarantie?
PAK DAN NU JE VOORDEEL!
[ actie geldt zolang de voorraad motorfietsen strekt ]"
 
Laatst bewerkt:
Bedoelde vooral jouw reactie.. zo scherp..

en ja, idd jammer als TS probeert de boel op te lichten..

hoef je niet scherp voor te zijn :+

Heb die foto zelf genomen 300m achter mn huis bij de haven. Is ergens in Januari geweest, toen had de TS zijn husq nog niet eens |(

Dit was dus mijn motor :

links10sy.jpg


rechts13pe.jpg


Dit is dus NIET de motor die hier te koop staat, de topicstarter gebruikt alleen mijn foto's om zijn schadefiets te verkopen ! -O- -O-
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik over een foto van een uitlaat, en dan nog een lelijke foto ;)

In de beginpost staat er toch dat de originele er op zit :z

Gaat om het principe, als hij het er ff bij had gezet leek het al minder op oplichting ;) Voor die vraagprijs moet hij een nette fiets aanbieden en geen foto's van anderen gebruiken :X
 
:N

dé oplichter _O-

Nou nou....wat een machtsvertoon......grote jongen om mij voor oplichter uit te maken....ik begrijp t ff niet..... :W :}

Ik heb op de motor, zoals je kunt lezen, nogal wat extra ondedelen zitten, oa
rentalfatbar, 5,5" achterwiel etc etc.......die krijg ik ook niet voor nop bij Paul (www.bonmotoren.nl) daar issie gekocht.....

De prijs die jij noemt klopt wel ja...voor een kale motor.... :Y :z Mijn prijs vraagprijs voor de oplettende lezer....en daar is altijd over te praten

Maare, mijn excusses dat ik jou fotootje gebruikt heb als voorbeeld van de aufpuff! ;( Zal t nooit meer doen.... ;( : '(

ff een vraagje off the record; werk jij bij Profile in Dongen? Daar is ook een gozer die Nordschleife fanaat is en een 570 SMR heeft of had??

Nou voor alle mensen die serieus intresse hebben in de motor en willen komen kijken of ik een oplichter ben, die kunnen me bereiken op.....zie bovenstaande berichten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan