Husqvarna 570 Supermoto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit eigenlijk het met spiegels en knipperlichten ... kunnen die zonder meer bevestigd worden, of is dat een heel gedoe qua ombouw (bevestiging / bekabeling / schakelaar) ?

Ik zou het beide wel zo veilig vinden om te hebben bij weggebruik.
 
Spiegels zijn natuurlijk geen probleem, er zit er nu 1 op! }) (ik geef toe is niet heel groot!)

Knipperlichten wordt een iets groter probleem omdat alle schakelaars (heb ik er wel bij!) plaats hebben moeten maken voor een 'clean' stuur! :X Is natuurlijk wel weer te realiseren als je een beetje handig bent!

Geloof me je bent altijd het eerste bij een bocht :] en dan voldoet het handje :W eventueel prima!
 
Zitten er nog gaten voor "volwaardige" spiegels op ?

En zo handig ben ik niet, zeker niet met draadjes en zo, dus ik weet niet of ik dat voor elkaar zou krijgen ... en handje opsteken, tja, het kan wel, dat begrijp ik, maar liever toch knippers voor de veiligheid ...
 
Zitten er nog gaten voor "volwaardige" spiegels op ?

En zo handig ben ik niet, zeker niet met draadjes en zo, dus ik weet niet of ik dat voor elkaar zou krijgen ... en handje opsteken, tja, het kan wel, dat begrijp ik, maar liever toch knippers voor de veiligheid ...

Veiligheid? Ik denk dat geen enkele soortgelijke motard bijdraagt aan je veiligheid!

:+
 
He tonio,

Zie je topic nu pas. Zonde dat ie weg moet maar ja een woning is ook lekker.

@de rest: Deze motor is met heel veel liefde in elkaar gezet, ik heb er ook nog een beetje van mijn liefde aan gegeven maar dan met kijken.
Motor is in super staat en persoonlijk vind ik dat dit veel te weinig geld is voor zo een motor.

@tonio: Succes met de verkoop!!
Spreek je later.
 
He tonio,

Zie je topic nu pas. Zonde dat ie weg moet maar ja een woning is ook lekker.

@de rest: Deze motor is met heel veel liefde in elkaar gezet, ik heb er ook nog een beetje van mijn liefde aan gegeven maar dan met kijken.
Motor is in super staat en persoonlijk vind ik dat dit veel te weinig geld is voor zo een motor.

@tonio: Succes met de verkoop!!
Spreek je later.


Tim! :)

Thanks! Hoest met de R1?

Spreek je snel!
 
De r1 staat nog steeds op stal. houd deze maar een tijdje denk, blijft wel leuk en snel.
Even kijken.
Lukt het al een beetje met de verkoop?

Laters
 
De r1 staat nog steeds op stal. houd deze maar een tijdje denk, blijft wel leuk en snel.
Even kijken.
Lukt het al een beetje met de verkoop?

Laters


Haha, ook last van het 'ik-weet-niet-wat-ik-wil-syndroom'? :+

Verkoop gaat 'aardig' denk dat de Husqvarna binnenkort wel een andere weggebruiker blij gaat maken!
 
Uhh woww, Is die prijs niet een beetje radicaal?

Het is zeker niet teveel voor deze uber brute motor.

Succes tonio!

KICK
 
Uhh woww, Is die prijs niet een beetje radicaal?

Het is zeker niet teveel voor deze uber brute motor.

Succes tonio!

KICK

De 2e handsmarkt ligt een beetje op z'n gat heb ik het idee....redelijk wat inruil opties maar weinig groot geld bezitters..! O-)

Hiermee hoop ik eventueel geïnteresseerden een beetje tegemoet te komen! :)
 
Hey, waar ergens staat de motor?

En wat is je uiterste prijs? Ben niet echt op zoek naar een motor maar die van jou spreekt me wel aan dus als de prijs goed is dan ben ik wellicht over te halen.

Stuur me maar een PM als je wil.
 
Hey, waar ergens staat de motor?

En wat is je uiterste prijs? Ben niet echt op zoek naar een motor maar die van jou spreekt me wel aan dus als de prijs goed is dan ben ik wellicht over te halen.

Stuur me maar een PM als je wil.

Motor staat in Aalsmeer...

Kun je nog PM'en op dit forum?? :$

Stuur anders even een mailtje naar anton.pauw@hotmail.com dat werkt misschien wat makkelijker! (zie jouw mail nergens staan)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de motor ongezien gekocht en vandaag door iemand anders op laten halen en tot mijn blijdschap moet ik zeggen dat de motor erg netjes is en de verkoper niks teveel gezegd heeft! *O*

De afstelling behoeft nog wat aandacht en de overbrenging is aan de lange kant maar dat regel ik volgende week wel.

Ik heb als eerste mod de voorpoten lager in de kroonplaten gezet omdat de voorkant mij wat te snel de bocht 'inviel' en nu stuurt 'ie wat relaxter.

Ben er blij mee Anton :]
 
Klopt! Motor is verkocht! :]

Topic kan op slot!



Ik heb de motor ongezien gekocht en vandaag door iemand anders op laten halen en tot mijn blijdschap moet ik zeggen dat de motor erg netjes is en de verkoper niks teveel gezegd heeft! *O*

De afstelling behoeft nog wat aandacht en de overbrenging is aan de lange kant maar dat regel ik volgende week wel.

Ik heb als eerste mod de voorpoten lager in de kroonplaten gezet omdat de voorkant mij wat te snel de bocht 'inviel' en nu stuurt 'ie wat relaxter.

Ben er blij mee Anton :]

Goed om te horen dat ie bevalt (had niet anders verwacht)

Veel plezier ermee Stephan! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan