Husqvarna 610 1993

dopebelg

MF'er
8 aug 2006
178
0
neerijse
jow , wa vinde ervan?
mss nog suggesties hehe

kheb em een maand , 25kW papieren

full
 
hij is verzekerd als 25kW motor , in belgie ligt het volges mij anders dan bij jullie , alé ik denk da toch , hij staat nu verzekerd als 25kW motor , dus als de flikke mij tegenhouden , kijke ze nr mijn papieren , hier doen ze daar echt ni moeilijk over geloof mij ... ik heb er toch nog geen last mee gehad toen ze mij tegenhielden *D *O*

iemand nog voorstellen wat ek eraan zou kunne verandere?

jowww
 
vast en zeker, maar deze discussie is al 100 x gevoerd op MF en het is een beetje vermoeiend om in elk topic daar weer een zwengel aan te geven. Dus ondoordacht nope :N



:]

Klopt, hou er zelf ook niet van. Maar zijn telkens nieuwe gebruikers die er hoogstwaarschijnlijk niet van op de hoogte zijn. Dus ik vind het wel zo netjes!


Wat ze er mee doen is hun zaak! Alhoewel ik niet begrijp waarom mensen zoveel risico nemen :)



hij is verzekerd als 25kW motor , in belgie ligt het volges mij anders dan bij jullie , alé ik denk da toch , hij staat nu verzekerd als 25kW motor , dus als de flikke mij tegenhouden , kijke ze nr mijn papieren , hier doen ze daar echt ni moeilijk over geloof mij ... ik heb er toch nog geen last mee gehad toen ze mij tegenhielden *D *O*

iemand nog voorstellen wat ek eraan zou kunne verandere?

jowww

Politie is niet interessant. Alleen je bent niet verzekerd en daar gaat het om ;) Zal in belgië niet anders zijn.

Maar als je dat risico neemt is het prima!!


Aanpassingen die ik zou doen, 4-zuiger remklauw voor met stalen remleidingen en verder de vering aanpassen 8-)
 
ja die 4zuiger remklauw heb ek al zitten zoeken , zo goedkoop mogelijk probere te vinden ..

ideeen voor de vering?

thxx
 
ja die 4zuiger remklauw heb ek al zitten zoeken , zo goedkoop mogelijk probere te vinden ..

ideeen voor de vering?

thxx

Voor remklauw moet je eens op ebay.de kijken, daar staan ze regelmatig te koop!

Vering kun je bij veel zaken aan laten passen. Gewoon even informeren bij jou in de buurt :)

Verder zou ik er nog handkappen er op zetten, en volgens mij geeft je km teller ook niet de juiste snelheid aan ;) Fietscomputertje erop zetten, is niet duur. Kunt natuurlijk ook voor een duurdere completere teller gaan.
 
kben mss ook van plan om hem te herspuiten ...

1e keuze is zwart .. iemand die leuke kleurecombinaties weet , ze zijn altijd welkom mss zit men smaak der wel tussen :}

thx vr de reacties btw 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan