husqvarna 610 SME 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunikoi

Die hard MF'er
10 jul 2005
657
60
Te KOOP: Husqvarna 610 SME 2004(electrische start.
Speciale fiets, met 2 zeszuigerremklauwen en 2 320 remschijven voor.
Dikke kroonplaten.
610 TE Voorvork
Gloednieuwe banden.
45pk=33.1 KW.
goede conditie, fijne fiets.
+-25000 km.
Staat klaar om zo weg te rijden, was ook de bedoeling, maar door omstandigheden moet weg.

Vr.pr. 2000Euro
 

Bijlagen

  • husky verkoop.jpg
    husky verkoop.jpg
    159,7 KB · Weergaven: 39
  • husky verkoop 2.jpg
    husky verkoop 2.jpg
    270,8 KB · Weergaven: 35
  • husky verkoop 3.jpg
    husky verkoop 3.jpg
    255,4 KB · Weergaven: 32
  • husky verkoop 4.jpg
    husky verkoop 4.jpg
    142,8 KB · Weergaven: 33
ding loopt altijd, maar een beetje sleutelen hoort er gewoon bij(zijn geen echte problemen, maar er trilt wel eens wat los, en onderhoud blijft nodig.Helemaal niet sleutelen= japanner kopen!
 
1700 euro, moet weg , anders gaatie door de schredder.
 
Vind het een mooie motor en lijkt me scherp geprijsd. Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als @The Mud, hoe onderhoudsgevoelig is zoiets? Kan iemand dat wat concreter maken? Een keer om de 10.000 km een revisie? Of gewoon oliebeurtjes en standaard onderhoud net als bij elke andere sport/tour/etc.?
 
Hoe zit het de onderhoudsgevoeligheid en betrouwbaarheid van dit model? Een SuMo lijkt me wel leuk maar ik wil vooral kunnen rijden i.p.v. sleutelen. :]
De 610 heeft als het goed is een beurt nodig om de 5000 kilometer (zoals de meeste dual sport achtige), en dat is ook gelijk een 'grote' beurt. Dus dan mag je ook klepspeling nakijken etc. Het is ook nog Italiaans dus verwacht gewoon soms wat dingetjes. Wil je (veel) meer rijden dan sleutelen kun je beter een Japanner kopen zoals TS ook al aangeeft. DRZ bijvoorbeeld, maar die zijn gewoonweg wel een stuk prijziger in aanschaf.
 
Pff jammer dat je zo ver weg van me woont. Groningen - Nootdorp is me net wat te ver. Verder mooie fiets!
Je hoeft het toch maar één keer zelf te rijden?
Op de heenweg in de auto naast iemand of achterop de motor en terug ga je op je nieuw aangeschafte Husqvarna, dus valt allemaal best mee toch...;)

TS: Mooi ding!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan