husqvarna 610R

Motorloco

Die hard MF'er
10 mei 2004
278
0
Hallo,

Ik heb 17-09 onderstaand bericht geplaatst maar kreeg alleen maar reacties over zo'n stomme oliepomp. Dus bij deze wil ik nogmaals vragen of iemand mij wat wijzer kan maken? Of is er hier soms niemand die er wat verstand van heeft...

ps- ik heb de proefrit maar even uitgesteld tot ik meer zekerheid heb.


===============================================================================
Ik ga morgen een proefrit maken op een SM610R. Hij is van 2001 en heeft 1700km!!! gelopen. Vraagprijs is 5.950,-

Nu heb ik op de site van Husqvarna gekeken en daar staat dit model (type:R) niet op bij bouwjaar 2001. Is het mogelijk dat dit model niet in Nederland is geleverd en bijv. uit duitsland is ingevoerd? Of misschien is het bouwjaar 2000 en het kenteken van 2001?
 
Hallo,

Ik heb 17-09 onderstaand bericht geplaatst maar kreeg alleen maar reacties over zo'n stomme oliepomp. Dus bij deze wil ik nogmaals vragen of iemand mij wat wijzer kan maken? Of is er hier soms niemand die er wat verstand van heeft...

ps- ik heb de proefrit maar even uitgesteld tot ik meer zekerheid heb.

===============================================================================
Ik ga morgen een proefrit maken op een SM610R. Hij is van 2001 en heeft 1700km!!! gelopen. Vraagprijs is 5.950,-

Nu heb ik op de site van Husqvarna gekeken en daar staat dit model (type:R) niet op bij bouwjaar 2001. Is het mogelijk dat dit model niet in Nederland is geleverd en bijv. uit duitsland is ingevoerd? Of misschien is het bouwjaar 2000 en het kenteken van 2001?

Volgens mij heette het ding in 2000 nog 610R en hebben ze hem vanaf 2001 570R gedoopt.
Zijn dezelfde motoren. Misschien een klein verschil qua plastic of gebruikte onderdelen, maar geen grote dingen volgens mij.
 
===============================================================================
Ik ga morgen een proefrit maken op een SM610R. Hij is van 2001 en heeft 1700km!!! gelopen. Vraagprijs is 5.950,-

Nu heb ik op de site van Husqvarna gekeken en daar staat dit model (type:R) niet op bij bouwjaar 2001. Is het mogelijk dat dit model niet in Nederland is geleverd en bijv. uit duitsland is ingevoerd? Of misschien is het bouwjaar 2000 en het kenteken van 2001?

Wilde je nog wat weten over de SM610R, ik heb er zelf eentje en hij bevalt me prima. Goeie remmen,vering en dikke klappen snel thuis :9 . Trilt wel een beetje dus moet zo nu en dan wel boutjes controleren.

Mail me maar op: dlankvel@ict-nl.net

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan