Husqvarna 701 SM

:Y Heeft u ook zo genoten van het afgelopen motorseizoen BoyTDR? :9~


…..Een zéér aangenaam rijdende motorfiets, deze Husqvarna 701 SM…..
(Met dank aan Motor-Forum Hof-fotograaf Kabouter Puntmuts voor deze foto.)
We hebben sinds kort de folder van de 701 thuis... en gezien we de Nuda900r al hebben zou een 701 wel heel mooi staan er bij. Helaas zit dat er momenteel nog ff niet in. Wel echt kicken, totaal incl pak etc etc :}
 
Annanas heeft oog voor kwaliteitsdrukwerk uit de leesmap:
1. We hebben sinds kort de folder van de 701 thuis...

2. ...en gezien we de Nuda900r al hebben zou een 701 wel heel mooi staan er bij.

3. Helaas zit dat er momenteel nog ff niet in.

4. Wel echt kicken, totaal incl pak etc etc :}
1. Goedenavond Annanas. :)

Betreft het hier dan die (nieuwe?) 701 SuperMoto-folder van 2017? In dat geval moet ik “even” iets hebben gemist. :? Een dag of wat geleden was ik nog bij de Husky-dealer op de koffie, maar nergens nieuwe 701-'17-brochures gezien. Wel andere boekwerken en die gingen natuurlijk bij het afscheid spontaan mee naar huis. Beetje bladervoer voor tussen kerst en oudjaar, zeg maar. ;)

2. …..Nuda, O-) Nuda, O-) ….. ‘k Heb zojuist nog zitten googlen, maar hebben we het dan over deze motorfiets? :P
:} :} Mooi exemplaar hoor! :} :} Wees daar maar héél zuinig op. :Y
En ja. Zo’n 701/Nuda-combinatie zou toch zomaar een héél fraai setje kunnen zijn, dacht ik zo…..

3. …..De kerstdagen komen eraan, dus wie weet….. O-)
Staat daar straks in ene een ingepakte 701, voor u, naast de kerstboom. :+

4. Dank u voor het compliment. :)
 
1. Goedenavond Annanas. :)

Betreft het hier dan die (nieuwe?) 701 SuperMoto-folder van 2017? In dat geval moet ik “even” iets hebben gemist. :? Een dag of wat geleden was ik nog bij de Husky-dealer op de koffie, maar nergens nieuwe 701-'17-brochures gezien. Wel andere boekwerken en die gingen natuurlijk bij het afscheid spontaan mee naar huis. Beetje bladervoer voor tussen kerst en oudjaar, zeg maar. ;)

2. …..Nuda, O-) Nuda, O-) ….. ‘k Heb zojuist nog zitten googlen, maar hebben we het dan over deze motorfiets? :P
:} :} Mooi exemplaar hoor! :} :} Wees daar maar héél zuinig op. :Y
En ja. Zo’n 701/Nuda-combinatie zou toch zomaar een héél fraai setje kunnen zijn, dacht ik zo…..

3. …..De kerstdagen komen eraan, dus wie weet….. O-)
Staat daar straks in ene een ingepakte 701, voor u, naast de kerstboom. :+

4. Dank u voor het compliment. :)
Yw ;)
 
weet iemand of een (full) Akra van een KTM 690SMC-R (2014) past op de 701SM?
 
Ik heb afbeeldingen gezien dat ze het gemonteerd hadden, maar de demper komt dan wel iets anders uit aan de bovenkant. Daardoor heb ik ook verbrandde richtingaanwijzers gezien door die andere positie :) Wat niet past zijn de bescherm plaatjes op de bocht ten opzichte van het plastic van de 701. Maar dat wist je zelf ook vast wel.
 
weet iemand of een (full) Akra van een KTM 690SMC-R (2014) past op de 701SM?
vanaf 2015 is in ieder geval het ophangpunt gewijzigd , dus direct passen doet hij niet. van 1 naar 2 ophangbout gaten m8
 
Eindelijk hij is er!!! :} :}
full
 
Toppertje, Ed. Veel plezier ermee en doe een beetje voorzichtig.
 
Ik sta op het punt om een dikke 701 te kopen, alleen vraag ik mij af of je net zo makkelijk aan onderdelen kan komen als voor de ktm 690 smc? Die hebben namelijk een handige part finder etc.

Is er toevallig iemand actief hier nog met een 701? :)
 
Ik weet niet of ik me hier al voorgesteld heb. Na wat Speed Triple's, een KTM RC8-R heb ik nu een Husqvarna 701 Enduro. Hey dan heb ik hier niets te zoeken zou je denken ;-) ;-) maar toch wel want heb mij een setje Supermoto wielen aangeschaft want ik mis zo nu en dan het asfalt rijden :-)
~
full


Oh ja, dat cross voorspatbord gaat er ook nog af en wordt vervangen door het SM spatbord.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik me hier al voorgesteld heb. Na wat Speed Triple's, een KTM RC8-R heb ik nu een Husqvarna 701 Enduro. Hey dan heb ik hier niets te zoeken zou je denken ;-) ;-) maar toch wel want heb mij een setje Supermoto wielen aangeschaft want ik mis zo nu en dan het asfalt rijden :-)
\[[url=http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/1314950/e24f3d566e544044134f07567c445f5b]afbeelding[/url]]

Oh ja, dat cross voorspatbord gaat er ook nog af en wordt vervangen door het SM spatbord.[/quote]

lekker bezig! :t nu nog ff de taartschep achter en de reflectoren op de voorvork er af :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan